Fra tremmeseng til juniorseng.. Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Stepmom87

Ja, spørgsmålet er hvornår jeres børn gik fra en tremmeseng til en juniorseng? Min datter på 14 måneder har nemlig ødelagt sin tremmeseng, hvordan det kan lade sig gøre aner jeg ikke, men vil jo ikke gå ud og bruge 1500-2000kr på en ny, hvis hun ikke skal bruge den så længe endnu, for så kan jeg jo få en brugt meget billigere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Mie A

Jeg synes personligt at det er lige tidligt nok at putte hende i en juniorseng - men hvad med at købe brugt? - du har jo madrassen i forvejen - så burde det ikke være så dyrt.

Men jeg bliver jo helt nysgerrig - hvordan er den blevet ødelagt?

Anmeld

31. december 2010

Joan ( Smallie )

Stepmom87 skriver:

Ja, spørgsmålet er hvornår jeres børn gik fra en tremmeseng til en juniorseng? Min datter på 14 måneder har nemlig ødelagt sin tremmeseng, hvordan det kan lade sig gøre aner jeg ikke, men vil jo ikke gå ud og bruge 1500-2000kr på en ny, hvis hun ikke skal bruge den så længe endnu, for så kan jeg jo få en brugt meget billigere.

Min datter er 22 måneder oghun sover stadig i tremme seng men fronten er taget af.

Jeg syntes 14 måneder er tildlig at flytte hende, men det er jo en smagssag. Og hvis du bestemmer dig for at hun skal have en n tremme seng ja så har jeg da en du må købe som jeg er sikker på hun ikke kan ødelægge

Anmeld

31. december 2010

Stepmom87

Mie A skriver:

Jeg synes personligt at det er lige tidligt nok at putte hende i en juniorseng - men hvad med at købe brugt? - du har jo madrassen i forvejen - så burde det ikke være så dyrt.

Men jeg bliver jo helt nysgerrig - hvordan er den blevet ødelagt?

Jeg havde heller ikke taenkt mig at putte hende i en juniorseng endnu, det var bare hvis det skete om et halvt aar, saa gad jeg ikke investere i en helt ny.

Hun har fået revet de to lange sider af paa trods af at de er limet og skruet fast.

Anmeld

31. december 2010

Maddox

Min Silas er 21 mdr. og jeg har netop købt en juniorseng til ham  Er dog spændt på hvor mange gange jeg kommer til at skulle putte ham, de første par aftener

Anmeld

31. december 2010

A.

min dreng var 1½ da han skiftede over til junior og det var det bedste vi har gjort så synes at i  kan godt købe  junior seng

Anmeld

31. december 2010

Stepmom87

A. skriver:

min dreng var 1½ da han skiftede over til junior og det var det bedste vi har gjort så synes at i  kan godt købe  junior seng

Jeg ved ikke om jeg ligefrem tør købe en juniorseng endnu, da hun ikke kan gå, og nok ikke lærer det foreløbig. Hun kravler stadig ud over kanten på alting.

Anmeld

31. december 2010

LinLin

David var 3 år og 2 mdr - og det var endda en trememseng, hvor siden ikke kunne tages af!

Anmeld

31. december 2010

eElak

Hejsa. 

Min søn er 21 mdr og sover stadig i tremmesengen.. 

Han får først en juniorseng, når han enten ikke kan være i den mere (hvilket nok kommer til at vare meget længe)... 

Den ene side kan tages af denne seng, så det køber mig også noget ekstra tid, inden jeg skal investere i ny.. 

Men en udmærket tremmeseng, kan købes til 499 kroner i Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90115997

Kan godt forstå at du spørger, for jeg har haft samme overvejelse... 

Godt nytår 

Anmeld

31. december 2010

Stepmom87

KaLee skriver:

Hejsa. 

Min søn er 21 mdr og sover stadig i tremmesengen.. 

Han får først en juniorseng, når han enten ikke kan være i den mere (hvilket nok kommer til at vare meget længe)... 

Den ene side kan tages af denne seng, så det køber mig også noget ekstra tid, inden jeg skal investere i ny.. 

Men en udmærket tremmeseng, kan købes til 499 kroner i Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90115997

Kan godt forstå at du spørger, for jeg har haft samme overvejelse... 

Godt nytår 

Tak for linket, det kunne da være jeg skulle et smut forbi Ikea, så kan jeg også købe mig fattig i alle de andre ting de har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.