host host... godt nytår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Ni-ko-li-ne

ja, jeg er så godt som feber fri... :0) stadig ret smadret! men feberfri...

og et "godt nytår" det skal i ikke snydes for herinde! GODT NYTÅR til jer alle, hver og en... tak fordi i altid er der! og tak fordi i er som i er!

2010 har været et hårdt år, det er ikke sundt for et par forhold når den ene halvdel er hjælpeløs og har været det over en længere periode... Og til og med har let ved at synke ned i en depression... men vi kælmper alt det vi kan, for vi elsker hinanden, det er der ingen tvivl om... vi har bare brug for lidt afklaring og medvind... :0)

2011 bliver året hvor jeg får et job!!!!!! og det ser grangiveligt ud til at det bliver på UNI!!! Hvilket betyder frokost med Trine!!!!og det i sig selv er ret fantastisk! dermed bliver det også året hvor jeg får mere overksud, mentalt og fysisk (og økonomisk!)

2011 bliver året hvor jeg smider 10 kg(evt mere)...

men aller mest bliver 2011 året hvor vi igen får en masse dejlige varme stunder med vores lille hjertelys, Nikoline:0)

pas nu godt på jer selv ladies!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

JustAnotherName

Rigtig godt nytår, Karina  Godt nytår til ALLE NSére    

Anmeld

31. december 2010

oo

jaaaa! frokost med Karina på uni, juhuuuuuu  jeg glæder mig!

godt nytår! jeg kan ikke forestille mig andet end at 2011 bringer godt til hele NSfamilien - inklusiv dig og gemalen. Jeg synes alle de "løse ender" - alle dem der skulle blive gravide, få job, flytte osv osv - har løst sig her mod nytåret. og jeg GLÆDER mig til vi allesammen skal følges endnu et år.

Det her er mit 3. NS nytår og ABSOLUT ikke det sidste

Anmeld

31. december 2010

otlitrom

Jeg håber I får et godt lykkebringede nytår, søde Karina. Og tak fordi du altid er så positiv og ærlig, til trods for at tingene kan hænge i en tynd tråd privat! Du er et herligt menneske. Og kan du så se at blive frisk?

Kram og rigtig godt nytår!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.