Ja sådan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2010

TbCp

Carsten fik skubbet mig ud af døren til en sidste omgang træning inden året er omme!

Jeg GAD ikke idag og følte mig faktisk også en lille smule stresset over hvordan pokker jeg lige skulle nå det hele hvis jeg OGSÅ skulle op at træne.

Men nej hvor er jeg glad for jeg kom afsted.... så steg humøret og energien lige en tak!

Så nu skal jeg bare igang med oprydning osv så vi kan få en hyggelig og festlig aften.

Og så vil jeg da lige se om jeg kan fortsætte den gode stil ind i det nye år.... meeeen får nok ikke trænet imorgen

Godt nytår til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Carsten fik skubbet mig ud af døren til en sidste omgang træning inden året er omme!

Jeg GAD ikke idag og følte mig faktisk også en lille smule stresset over hvordan pokker jeg lige skulle nå det hele hvis jeg OGSÅ skulle op at træne.

Men nej hvor er jeg glad for jeg kom afsted.... så steg humøret og energien lige en tak!

Så nu skal jeg bare igang med oprydning osv så vi kan få en hyggelig og festlig aften.

Og så vil jeg da lige se om jeg kan fortsætte den gode stil ind i det nye år.... meeeen får nok ikke trænet imorgen

Godt nytår til jer alle

skide-hamrende godt gået Tina!!!!!

GODT NYTÅR!!

Anmeld

31. december 2010

Klitgaard

Så sejt gået

Anmeld

31. december 2010

JustAnotherName

S Å D A N  !!!!!     

Anmeld

31. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

skide-hamrende godt gået Tina!!!!!

GODT NYTÅR!!

Der er en fyr der træner deroppe dom altid går helt "amok" på crosstraineren.... kom til at stå ved siden af ham idag så måtte jo lige give den en ekstra skalle så han ikke troede han var noget

Anmeld

31. december 2010

otlitrom

Hvor er du god Tina! Du giver mig kun en aaanelse dårlig samvittighed, på denne årets sidste dag! Men skidt, jeg overlever nok!

Jeg håber I får en rigtig hyggelig aften, og så håber jeg det nye år bringer rigtig mange gode stunder og godt humør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.