Godt nytår fra Ølstykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Skouboe

SussieThyssen skriver:

Rigtigt godt nytår søde ven.

Kærligst
Sussie

I lige måde og endnu en gang tillykke med barnebarnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Skouboe

Baagøe skriver:

Ønsker jer et godt og lykkebringende nytår Hvor er det et godt billede...

Mange tak - jeg er lidt træt af mit hår på det, men det er sådan når man har page hår og ikke har tid til at sætte det - så bliver det bare børstet tilbage efter badet... 

Jeg glæder mig rigtig meget til det er vokset 5 cm mere, så jeg kan få det klippet igen. Hende der klippede mig sidste gang slagtede det totalt...

Anmeld

1. januar 2011

2721

Skouboe skriver:

Godt nytår alle sammen fra os 4 i Ølstykke..

Og så lige et billede af mor og Silja fanget i køkkenet her til formiddag.

Godt nytår
Må jeg spørge hvor gamle de skal være før den IKKE kan bruges og sælger du dem?

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Skouboe skriver:

Mange tak - jeg er lidt træt af mit hår på det, men det er sådan når man har page hår og ikke har tid til at sætte det - så bliver det bare børstet tilbage efter badet... 

Jeg glæder mig rigtig meget til det er vokset 5 cm mere, så jeg kan få det klippet igen. Hende der klippede mig sidste gang slagtede det totalt...

Jeg synes da ellers det er rigtig pænt til dig

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Puslingen skriver:

Godt nytår
Må jeg spørge hvor gamle de skal være før den IKKE kan bruges og sælger du dem?

De kan bruges fra ca. 4 måneder til ca. 15-20 kg, men når ungerne bliver tungere er bærekomforten for dig nok bedre med en Mei Tai med polstrede skulderstropper.

Fordelen ved en VT er at den kan bindes så de brede stropper støtter små børn lidt ekstra.

Lige nu sælger jeg dem ikke - de er meget tidskrævende at sy og materialerne jeg har valgt er ret dyre. Jeg er i gang med at tilpasse modellen - der er en række småting der skal justeres, men når jeg har eksperimenteret lidt, kunne jeg godt finde på at sy enkelte til salg.

Denne model er super-luksus modellen pga. materialerne og detaljerne (jeg skal nok tage nogle bedre billeder og smide i bæredimer og/eller kreativ sektionen) og hvis jeg skulle sælge den, ville den komme til at koste omkring 1500, både pga. materialerne, men også fordi den har taget over 12 timers effektiv tid at klippe og sy.

Jeg overvejer at lave en standard udgave, men jeg skal lige have fundet et materiale jeg kan bruge istedet for silken. Den vil komme til at ligge i omegnen af 800-1000 kr.

Men det bliver ikke lige de første 14 dage - jeg har nogle andre bestillinger først og jeg skal som skrevet have lavet nogle justeringer i designet

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Baagøe skriver:

Jeg synes da ellers det er rigtig pænt til dig

Mange tak

Jeg tror mange gange at man har en tendens til at fokusere på det ved en selv, man ikke er så begejstret for og jeg har virkelig været ked af den måde hun klippede mit hår på. Hvis jeg ikke bruger 20 minutter på at sætte det, ligner det en klud, så jeg går lidt og venter på at det bliver langt nok til at jeg kan få det klippet ordentligt.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Skouboe skriver:

Mange tak

Jeg tror mange gange at man har en tendens til at fokusere på det ved en selv, man ikke er så begejstret for og jeg har virkelig været ked af den måde hun klippede mit hår på. Hvis jeg ikke bruger 20 minutter på at sætte det, ligner det en klud, så jeg går lidt og venter på at det bliver langt nok til at jeg kan få det klippet ordentligt.

Det tror jeg, du har helt ret i, og jeg ville selv synes, det var træls at skulle bruge så lang tid på det...

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Godt nytår til dig! - Og min emhætte er fuldstændig magen til din!

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Bavianis skriver:

Godt nytår til dig! - Og min emhætte er fuldstændig magen til din!

Se selv:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.