Ja, altså...jeg har slet ikke tid til at sidde her.
Men...jeg er fysisk og psykisk gået på standby.
Jeg må indrømme at jeg er brugt op.
Fra d. 20. dec. og til i går eftermiddags, har jeg kørt på et højt energiniveau, der nærmede sig "gamle dage", jeg har holdt 20 tove i hver hånd..mindst, ordnet og arrangeret alt vedrørende jul, fødselsdage, børnepasning, løsningsmodeller for at hjælpe min datterlil vedr. barnefødsel, nytårsaften og hvad ved jeg.
Og så i går...på min fødselsdag, hvor det var planen at vi skulle slutte dagen med at gå ud og spise, ja der klappede jeg sammen, da de sidste var dampet af.
Jeg gik død på sofaen og lukkede helt ned. 
jeg faldt ganske enkelt i søvn, og så kom jeg ikke videre...hehe.
Min dejlige mand bestilte maden udefra og jeg havde lige energi nok til at spise sammen med mand og søn, men så gik jeg død igen.
Der var ikke mere benzin tilbage på Sussie.
Da jeg senere vaklede i seng som en zombie, faldt jeg åbenbart i søvn på ryggen..og jeg vil sværge på, at jeg ikke har rørt mig en milimeter hele natten, med det resultat, at da jeg vågnede i morges, kunne jeg dårligt kravle ud af sengen.
I ved godt hvordan man har det, med en god gang influenza i kroppen...ondt over det hele, som nogen har stået og tæsket løs på en med et bræt???
Sådan havde jeg det også...LOL
Jeg kravlede ned i køkkenet og startede dagen på 2 Ipren'er og 2 Pamoler, og kravlede så videre ind og satte mig i min stol og ventede på at hjernen skulle finde frem mig og pillerne begynde at virke.
Det lykkedes sørme, og ved hjælp af en god kop morgenkaffe, som min lille mand lavede til mig, begyndte Sussie at finde sig selv.
Og så gik det op for mig, at jeg helt havde glemt at tage hamburgerryggen op af fryseren, som jeg skulle have kogt i går. 
Øhh jo...
Så jeg fik Niels til at finde den i bunden af fryseren, og der stod vi så med den store dybfrosne "stang" hamburgerryg, der kan bruges som dørstopper på en af dronning Margrethe's yderdøre på Amalienborg.
Hmmm...koges skal den jo sådan en, men som hvordan får man lige en halv m hamburgerryg ned i en 6 l suppegryde uden at dele den i 2?
Genialt foreslår Niels at vi da bare kan tø den i mikroen...meget smukt og praktisk...hvis altså ikke lige den er for lang til at komme derind. 
Derefter stod vi dybsindigt og udmalede brug af økse, naboens rundsav m.m da vi omsider klarhjernede så lyset!!
Jamen...Niels skulle jo alligevel i Brugsen, så hvorfor ikke bare købe en ny, der IKKE er frossen??
Så nu står der en ikke-frossen hamburgerryg og bobler i grynden ude i køkkenet, jeg er begyndt at samle sammen, hvad vi skal have med til Sjælland, og må nok erkende, at med den kyllingehjerne jeg er udstyret med i dag, så glemmer vi sikkert det halve 
Men hvad...det går nok endda. Jeg er så udmattet og alligevel halveuforisk, at jeg fniser af det mindste, og er i et herligt humør.
Som jeg sagde til min mor, da jeg talte med hende i telefonen: "Ja, du må bare leve med os som vi er, når vi kommer...og skulle jeg glemme maden, så må vi få rugbrødsmadder med kartofler og is til desert.
Hyggeligt skal vi nok få det 
Men altså...nytårets mysterium pusler stadig..hvordan får man en halv meter frossen dørstopper ned i en suppegryde???

Kærligst
Sussie