grød / mos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. december 2010

kamillapetersen91

nogle herinde der har givet sit barn grød/mos når de var lidt over 3 måneder... føler bare emma hun stadig er sulten når hun har taget hendes flaske med 200 ml så ved ikke hvad jeg skal gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

loppen82

kamillapetersen91 skriver:

nogle herinde der har givet sit barn grød/mos når de var lidt over 3 måneder... føler bare emma hun stadig er sulten når hun har taget hendes flaske med 200 ml så ved ikke hvad jeg skal gøre...

Hej.

Ja det har jeg med begge mine piger men i samråd med sundhedsplejersken. Den yngste var 3 mdr da hun begyndte at få mos og det hjalp på mætheden... 

Anmeld

31. december 2010

Skouboe

Start med at prøve at give hende mere end 200 ml. Begge mine piger har siden de var ca 3 måneder spist mellem 250 og 270 ml pr. flaske.

Anmeld

31. december 2010

PernilleB

vi gav sveske mos fra anja var 2 mdr...

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

albert fik i samråd med SP grød som 3½ måned, da han ikke blev mættet

Anmeld

31. december 2010

jannebjerre

Så længe du kan fylde mere i flasken - og det kan du jo, så sys jeg du skal gøre det inden du begynder på grøden

Godt nytår

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Put hellere mere mælk i flasken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.