hep på 281210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Alberts/

W010910 skriver:

Eeeej hvor godt !! Har tænkt på hende de sidste par dage !

Ja, det kunne være sjovt, hvis hun fødte i dag (lidt sjovere end hvis det er i morgen)

det sjovt at sige der kan gå et år før han kommer, men kan være han heller vil være et 2011 barn istedet for 2010 for hun har stadig veer, men det går ikk rigtig frem ad så ha driller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Den lykkelige

Uhhh har godt tænkt meget på hende..  Håber hun endelig har født

Anmeld

31. december 2010

TineA

Alberts/ skriver:

det sjovt at sige der kan gå et år før han kommer, men kan være han heller vil være et 2011 barn istedet for 2010 for hun har stadig veer, men det går ikk rigtig frem ad så ha driller 

Årh, det er så irrirterende! Kom nu bare ud derfra inden det er 2011 Men han kommer når han kommer! Håber bare hun og lillemanden har det ok, så er alt andet jo ligegyldigt!

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

W010910 skriver:

Årh, det er så irrirterende! Kom nu bare ud derfra inden det er 2011 Men han kommer når han kommer! Håber bare hun og lillemanden har det ok, så er alt andet jo ligegyldigt!

de har det vist helt super christina vil bare så gerne have ham ud, og det er jo også forståeligt(;

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

milopilo skriver:

Uhhh har godt tænkt meget på hende..  Håber hun endelig har født

hun´har ikk født endu desværre,

Anmeld

31. december 2010

Ni-ko-li-ne

Hep hep hep!!!!

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

Alberts/ skriver:

hun´har ikk født endu desværre,

Nej så godt lige din besked ovenover da jeg lige havde sendt.. Men så må der da snart ske noget  Jeg krydser fingre!!

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

milopilo skriver:

Nej så godt lige din besked ovenover da jeg lige havde sendt.. Men så må der da snart ske noget  Jeg krydser fingre!!

krydser også alt her hjemme

Anmeld

31. december 2010

Dot D

31. december 2010

TineA

Alberts/ skriver:

de har det vist helt super christina vil bare så gerne have ham ud, og det er jo også forståeligt(;

Det var godt, ja man forstår godt at hun vil have ham ud og have det overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.