Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alberts/ skriver: Christina bliver sat igang klokken 13
Christina bliver sat igang klokken 13
ååårh, super!!! med stikpille så ?
HEP HEP HEP!
glæder mig lidt til at læse fb ;P
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: ååårh, super!!! med stikpille så ? HEP HEP HEP! glæder mig lidt til at læse fb ;P
nej vandet bliver taget
Alberts/ skriver: nej vandet bliver taget
I guder..den stakkels pige.Var det mig havde jeg for længst bedt dem om at sprætte mig op og tage barnet ud...end of discussion Men godt at nogen endelig gør noget. Stakkel pige.Jeg håber virkeligt at at hun og lilletrolden kommer godt og helskindede igennem det.
SussieThyssen skriver: I guder..den stakkels pige.Var det mig havde jeg for længst bedt dem om at sprætte mig op og tage barnet ud...end of discussion Men godt at nogen endelig gør noget. Stakkel pige.Jeg håber virkeligt at at hun og lilletrolden kommer godt og helskindede igennem det.
hun er ihverfald glad for det snart er ved vejs ende, hun har haft veer i så mange dage
eendelig sker der noget
orh hvor godt for hende !
Sikke da en omgang men nu er kl. over 13, så nu må der snart ske noget håber sådan det sætter gang i den fødsel
Stædige lille asen hun får sig der
godt de endelig gør ondet for uhh det har været mange dage nu stakkels hende... og tror da hun glæder sig vildt til han kommer til verden... kom så veer igang så hun kan se sin lille søn
har hun født?
chelleb skriver: har hun født?
nej(:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128