Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville bare lige dele Lærkes fine nytårskjole med Jer - købt på udsalg i dag til 65 kr. jubiiii
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gud hvor er den skøn. Hvor er den købt? Det var godt nok billigt for den
Brams skriver: Ville bare lige dele Lærkes fine nytårskjole med Jer - købt på udsalg i dag til 65 kr. jubiiii
årh ville pludselig ønske jeg var en bette pige igen og kunne få den kjole på den er virkelig skøn ! og godt køb
Hvor er den super fin...
StephanieJ skriver: Gud hvor er den skøn. Hvor er den købt? Det var godt nok billigt for den
Tak den er købt i Name It i Køge, uha de havde mange dejlige ting i dag
TinaMajdah91Juel skriver: årh ville pludselig ønske jeg var en bette pige igen og kunne få den kjole på den er virkelig skøn ! og godt køb
Tak tak og ja jeg synes da også jeg fik gjort et kup
MoarJ skriver: Hvor er den super fin...
Tak
Brams skriver: Tak tak og ja jeg synes da også jeg fik gjort et kup
jamen helt bestemt... også kan jeg se du har købt den i name it også er det jo bare endnu bedre det er en god butik gode tilbud og alt det der
TinaMajdah91Juel skriver: jamen helt bestemt... også kan jeg se du har købt den i name it også er det jo bare endnu bedre det er en god butik gode tilbud og alt det der
Ja det er en fantastisk butik. Jeg handler faktisk næsten alt Lærkes tøj der, men jeg tror jeg skal blive bedre til at se efter tilbud
cute..!!! hva str er den..??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128