Emmaljunga Barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Katja1987

Hej

Jeg har forelsket mig i en Emmaljunga barnevogn.. Er der nogen af jer der evt selv har eller har haft så'en en..

Ville bare vide om det var en go' vogn.. ?

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Brams

Katja1987 skriver:

Hej

Jeg har forelsket mig i en Emmaljunga barnevogn.. Er der nogen af jer der evt selv har eller har haft så'en en..

Ville bare vide om det var en go' vogn.. ?

Hilsen Katja

Jeg eeelsker mig Emmaljunga barnevogn

Vi har en Big Star Supreme Uniq. Vi har haft lidt med at hjulene var svære at få på igen efter at vi havde taget dem af (når vi skal have den med i bilen), men det skal bare smørres væk.

Den er stor i længdemålet, stabil, robust, pæn at se på - kort sagt skulle jeg vælge i dag ville jeg vælge den samme vogn

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

super god vogn..!!! har den hvor der følger lift og pusletaske med... lækker lækker lækker, siger jeg dig..!!!

Anmeld

31. december 2010

Katja1987

Det er os en Big star Surpreme uniq og der er både lift og pusletaske til

Er glad for at høre at i os er vilde med jeres "barne-ræser"

Anmeld

31. december 2010

TineA

Jeg har en Emmaljunga og jeg er SÅ træt af den Men den er også gammel og slidt, grim, for lille og tung som bare fanden ! Ja, jeg har ikke et godt forhold til den! Jeg har oprettet en tråd om anbefalinger af barnevogne, hvis du vil se den, kan jeg godt linke ?

Godt nytår

Tine

Anmeld

31. december 2010

motterhea

Jeg elsker deres vogne! har selv 2, (3 med klapvogn) og har været meget bange for at barnevognene skulle begynde at 'hænge' som de har været berygtet for.. for jeg har både 2 børn i kassen + evt varer og bagage, men det gjorde de her ikke

Men tænk over hvad for et stel du vælger, vil jeg sige.

Anmeld

31. december 2010

Diana...

Vi har ikke barnevognen endnu men den står og venter i butikken til os til lille pigen gider kommer ud 

Men vi har klapvognen til vores søn og den er vi bare super glad for det er jo samme system som barnevognen. pga klapvognen har vi valgt vi skal have den barnevogn denne gang frem for odder som vi har til den store. 

Jeg GLÆDER mig til jeg skal ud og trille med den he he. 

Anmeld

31. december 2010

Jyden

Har altid haft Emmaljunga til alle mine unger og har været MEGET glade for det. Vi har pt 2 vogne, den ældste er 6½ år gammel og den hænger lidt og er falmet, men er stadig en god vogn. Den anden er 1½ år gammel og er pæn som ny!

Kan klart anbefale Emmaljunga, synes det er en lækker vogn og et pænt design.

Anmeld

1. januar 2011

Katja1987

Nej det var dejligt at høre..

Ja det ville da være super ærgeligt hvis den begyndte at hænge.. Ihh glæder mig bare endnu mere nu..

Tak for alle jeres svar.. Forsat go' dag til alle..

Katja

Anmeld

1. januar 2011

Mullebergen

Jeg er HELT VILDT glad for min Big Star UniQ, især i det her vejr!

Den har store hjul som bare pløjer igennem sneen og så er de lavet i en materiale som ikke kan ruste, som de på det originale stel 

Jeg har en Emmaljunga Nitro klapvogn fra mit ældste barn og først havde vi bare tænkt at købe overdelen til den men dét er jeg godt nok glad for at vi ikke gjorde, da den har drejehjul og det ville være umuligt at komme frem nogle steder når der ligger så meget sne som der gør.

Varme anbefalinger, herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.