Hundemennesker! Kender I Wolle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Mira0911

Wolle tilskudsfoder til hunde og katte? (Og faktisk også mennesker) 

Wolle tilskudsfoder er noget man bruger i forbindelse med hunde udstillingere, stress ogfyrværkeri... 

Jeg fik en mail om dette produkt først på ugen... Efter vi er kommet lidt højere op at bo, er vores labber rigtig bange for fyrværkeri - Aner ikke hvorfor... Han har ikke været bange for det før... Nu er han altså... 

Wolle er kun lavet på rene natur produkter, ingen farvestoffer eller noget... 

Vi tog ud til denne dyrebutik for at købe Wolle kapsler... Ejeren af butikken sagde vi kunne ligeså godt starte i dag med kapslerne end at vente til imorgen... Skal så siges at de fyre meget af herude i aften... Vi har givet ham nogle af dem, og han virker godt afslappet og rolig... 

At mennesker også kan tage dem, troede jeg ikke.. Fik at vide af ejeren, at hende der solgte produktet til hende, var rigtig nervøs til en hunde udstilling, at hun tog en af disse Wolle kapsler og hun sagde de virkede ret godt på hende.. Hendes nervøsitet røg helt væk og hun blev godt afslappet... 

Ja piger - Hvad kender I til dette produkt? Bruger I hellere Wolle eller dyrlægens piller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mira0911

Opper den lige! 

Ingen hundemennesker eller andre som kender dette produkt?

Anmeld

30. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Wolle tilskudsfoder til hunde og katte? (Og faktisk også mennesker) 

Wolle tilskudsfoder er noget man bruger i forbindelse med hunde udstillingere, stress ogfyrværkeri... 

Jeg fik en mail om dette produkt først på ugen... Efter vi er kommet lidt højere op at bo, er vores labber rigtig bange for fyrværkeri - Aner ikke hvorfor... Han har ikke været bange for det før... Nu er han altså... 

Wolle er kun lavet på rene natur produkter, ingen farvestoffer eller noget... 

Vi tog ud til denne dyrebutik for at købe Wolle kapsler... Ejeren af butikken sagde vi kunne ligeså godt starte i dag med kapslerne end at vente til imorgen... Skal så siges at de fyre meget af herude i aften... Vi har givet ham nogle af dem, og han virker godt afslappet og rolig... 

At mennesker også kan tage dem, troede jeg ikke.. Fik at vide af ejeren, at hende der solgte produktet til hende, var rigtig nervøs til en hunde udstilling, at hun tog en af disse Wolle kapsler og hun sagde de virkede ret godt på hende.. Hendes nervøsitet røg helt væk og hun blev godt afslappet... 

Ja piger - Hvad kender I til dette produkt? Bruger I hellere Wolle eller dyrlægens piller? 

kender det desværre ikke men det lyder spændende så jeg følger med

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

TinaMajdah91Juel skriver:

kender det desværre ikke men det lyder spændende så jeg følger med

Har heller ikke hørt om dem før... Sidste år brugte vi Baldrian, som slet ikke virkede.. Er glad for Wolle virker på ham.... 

Anmeld

30. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Har heller ikke hørt om dem før... Sidste år brugte vi Baldrian, som slet ikke virkede.. Er glad for Wolle virker på ham.... 

Ja Baldarin virker ikke rigtig synes jeg ikke ... vi brugte det sidste år på min mors hund og synes kun det blev værre

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Ja Baldarin virker ikke rigtig synes jeg ikke ... vi brugte det sidste år på min mors hund og synes kun det blev værre

Ja, Har dog hørt at ved nogle fungere de fint... 

Anmeld

30. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Ja, Har dog hørt at ved nogle fungere de fint... 

jaaa men hunde er jo os forskellige, men kunne da godt være man sku prøve det der wolle, hvor har i købt det??

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

jaaa men hunde er jo os forskellige, men kunne da godt være man sku prøve det der wolle, hvor har i købt det??

Vi har købt det i Galten... Ved Kirsten's dyrebutik... Hvor bor du henne af? 

Anmeld

30. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Vi har købt det i Galten... Ved Kirsten's dyrebutik... Hvor bor du henne af? 

dianalund

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

dianalund

De har en hjemmeside hvor du kan bestille det på.. Det kan jo ikke nå og komme til i morgen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.