Hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Aprilmor11

Er der nogen som har oplevet lidt blødning, som er lidt brunligt ? Det drejser sig om en som er mellem 9 og 11 uger henne .. Lægenvagten sagde at hun skulle ligges stille med det samme og at hun ikke måttes arbejde Kan hun være ved at miste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Er der nogen som har oplevet lidt blødning, som er lidt brunligt ? Det drejser sig om en som er mellem 9 og 11 uger henne .. Lægenvagten sagde at hun skulle ligges stille med det samme og at hun ikke måttes arbejde Kan hun være ved at miste ?

det kan hun desværre godt, men det kan også være ingenting, da man godt kan få brunligt/rødligt udflåd, og nogle får en lille menstruation, selvom de er gravide. Jeg håber på det bedste og krydser fingre for alt er som det skal være

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

jeg blødte under samleje 1. juledag sidste år... men der var inet, men jm sagde min moderkage kunne have sluppet lidt i den ene side, og det kunne give blødning... men i det små er det ikk farligt.. det kan være det..??

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Jeg plet blødte de første tre mdr af min graviditet... Lægen sagde at det kunne være flere ting... Slimhinderne er meget følsomme, man har højere blodtryk og mere blod i kroppen... Ved samleje, kan små blodkar briste osv...Jeg fik af vide, at det kun var alvorligt hvis jeg blødte som en meget kraftig menstruation og havde ondt

Anmeld

30. december 2010

Aprilmor11

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg plet blødte de første tre mdr af min graviditet... Lægen sagde at det kunne være flere ting... Slimhinderne er meget følsomme, man har højere blodtryk og mere blod i kroppen... Ved samleje, kan små blodkar briste osv...Jeg fik af vide, at det kun var alvorligt hvis jeg blødte som en meget kraftig menstruation og havde ondt

Jeg blødte ikke ret meget, og havde ingen smerter, men tabte mine tvillinger alligevel, for ca. 5 år siden .. Så det er så svært .. Men mange tak for svar

Anmeld

30. december 2010

Aprilmor11

Maja84 skriver:

det kan hun desværre godt, men det kan også være ingenting, da man godt kan få brunligt/rødligt udflåd, og nogle får en lille menstruation, selvom de er gravide. Jeg håber på det bedste og krydser fingre for alt er som det skal være

MAnge tak for svar, det siger jeg videre

Håber ikke at det er sådan

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Aprilmor11 skriver:

Jeg blødte ikke ret meget, og havde ingen smerter, men tabte mine tvillinger alligevel, for ca. 5 år siden .. Så det er så svært .. Men mange tak for svar

Men skulle der ikk også være større risiko ved tvillinger?

Anmeld

30. december 2010

Kløver

Aprilmor11 skriver:

MAnge tak for svar, det siger jeg videre

Håber ikke at det er sådan

jeg håber også det ikke er noget, og at alt er i skønneste orden

Anmeld

30. december 2010

Aprilmor11

PernilleB skriver:

jeg blødte under samleje 1. juledag sidste år... men der var inet, men jm sagde min moderkage kunne have sluppet lidt i den ene side, og det kunne give blødning... men i det små er det ikk farligt.. det kan være det..??

Mange tak for svar

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Mange tak for svar

selv tak... håber alt går som det skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.