lyskebrok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Frejasmor

Hejsa var til lægen med min datter da jeg opdagede en kugle agtig ting under huden nede ved hendes skamben.

lægen konstaterede at det var brok... den går og kommer, man kan skubbe den ind når hun ligger ned.

lægen sagde at så længe vi kunne skubbe den ind, var det ikke nødvendigt ligenu med en operation, men at hun på et tidspunkt skal opereres.

Puha fik det bare så dårligt ved tanken.

Er der nogen der har prøvet det, vil jeg meget gerne høre fra jer..

Og godt nytår til jer alle herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Frejasmor skriver:

Hejsa var til lægen med min datter da jeg opdagede en kugle agtig ting under huden nede ved hendes skamben.

lægen konstaterede at det var brok... den går og kommer, man kan skubbe den ind når hun ligger ned.

lægen sagde at så længe vi kunne skubbe den ind, var det ikke nødvendigt ligenu med en operation, men at hun på et tidspunkt skal opereres.

Frederic fik akut lyskebrok da han var 5 uger gammel.

Den kunne der ikke rokkes ved eller skubbes tilbage, den var på str med en golfbold og lige så hård. Den kom på få timer.

Efter små 2 timer på børne afd en søndag sen aften, lagde vi ham selv på operations bordet og så ham først 6 timer senere....

Bare skriv hvis det er...

Anmeld

31. december 2010

Majbriteriksen

Min ældste søn fik navle, lyske og pungbrok inden han var 4-5 uger. Alt "ordnede" sig selv, der blev truet med en evt. operation, men det blev heldigvis ikke nødvendigt. Så længe man kan skubbe den tilbage og barnet ikke har ondt. Kan godt forstå at du blev nervøs/ked, kan selv huske hvordan jeg havde det.

Anmeld

31. december 2010

Christopher&Andreas

Frejasmor skriver:

min store søn blev opereret akut 7mdr gammel intet været siden

Anmeld

31. december 2010

Frejasmor

Så er det ikke sikkert der skal opereres hvis det går i sig selv, kan det godt det, for vores læge sagde at det skulle hun på et tidspunkt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.