Er det okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

.....at være sammen med sin "fætter"?? Han er ikke min fætter, men hans onkel og min mor har været kærester i ca. 10år.. Der er intet biologisk imellem os, og det er 7 år siden at min mor gik fra hans onkel!

Han er 5 år ældre end mig, og dengang vi var i "familie" snakkede vi ikke så meget sammen pga. aldersforskellen.. Vi fandt så hinanden på face for to år siden, hvor vi begyndte at snakke sammen.. Det startede stille og roligt ud med lidt snak frem og tilbage omkring vores liv på nuværende tidspunkt, vores respektive kærester osv.. Men hurtigt gik snakken over i sex osv.. I starten ret underligt, men også ret spændende fordi det måske var lidt "forbudt"...

Vi er så begge blevet singler nu, og siden at han blev single især, har vi skrevet rigtig meget sammen... Ikke kun om sex, men også lidt mere dybdegående... Han ville ha været forbi i aftenen, men jeg har fyret en masse undskyldninger af, for at det kunne lade sig gøre..

Er det overhovedet okay at vi ses? Og hvad pokker gør jeg lige? For jeg synes rigtig godt ham og jeg ved det er gengældt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Maja88

altså kan ikke se hvorfor i ikke skulle kunne ses...

min venindes forældre er også fætter og kusine..

og som sagt så er der jo intet biologisk mellem jer eller noget.

så hvis du føler for det så- go for it

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

go for it...!!!

sys ikk der er noget galt i det, overhovedet..!!!

Anmeld

31. december 2010

Missi

Der er intet galt i at ses overhovedet - MEN pas på det ikke kun er sex, hvis du ikke selv ønsker det kun er det

Go for it

Anmeld

31. december 2010

Holbæktrunten

Har helt ærligt lidt svært ved at se problematikken. Det eneste der måske kunne være træls er, hvis familierne ikke kan finde ud af det sammen mere, efter din mor´s forhold endte. Men det er jo blot et spørgsmål om hvor meget du vil det.

Desuden, HVIS han havde været en biologisk fætter, er det stadig lovligt at være sammen med ham iflg den danske lovgivning. Intet lovmæssigt problem dér, man kan så diskutere etikken iforhold til at få børn med sin biologiske fætter (tænker på den øgede risiko for misdannelser). Personligt synes jeg at sådan noget må være op til de enkelte par. Men det er jo heldigvis ikke et spørgsmål du skal tage stilling til.

I bund og grund er det jo dig der skal gøre op med dig selv hvad du vil, og hvor meget du vil det...

Anmeld

31. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

.....at være sammen med sin "fætter"?? Han er ikke min fætter, men hans onkel og min mor har været kærester i ca. 10år.. Der er intet biologisk imellem os, og det er 7 år siden at min mor gik fra hans onkel!

Han er 5 år ældre end mig, og dengang vi var i "familie" snakkede vi ikke så meget sammen pga. aldersforskellen.. Vi fandt så hinanden på face for to år siden, hvor vi begyndte at snakke sammen.. Det startede stille og roligt ud med lidt snak frem og tilbage omkring vores liv på nuværende tidspunkt, vores respektive kærester osv.. Men hurtigt gik snakken over i sex osv.. I starten ret underligt, men også ret spændende fordi det måske var lidt "forbudt"...

Vi er så begge blevet singler nu, og siden at han blev single især, har vi skrevet rigtig meget sammen... Ikke kun om sex, men også lidt mere dybdegående... Han ville ha været forbi i aftenen, men jeg har fyret en masse undskyldninger af, for at det kunne lade sig gøre..

Er det overhovedet okay at vi ses? Og hvad pokker gør jeg lige? For jeg synes rigtig godt ham og jeg ved det er gengældt!

Selvfølgelig kan I danne par.
Har I det godt med hinanden, så er der intet i vejen for det.
Selv biologisk, kan fætter og kusine danne par uden, der er noget ulovligt i det.
At det så ikke, rent genetisk er så smart er noget helt andet, men det er altså ikke ulovligt på nogen måde.
Held og lykke med kærligheden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. december 2010

DLM

det kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for

Anmeld

31. december 2010

LotteGabriella

hmm altså jeg var sammen med min "fætter" (min mosters stedsøn, så ikke af blod) i 12 år, sååå jeg siger bare GO FOR IT

Anmeld

31. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil blot sige

CARPE DIEM

Jeg kan slet ikke se, hvorfor det ikke skulle være legitimt, så held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.