.....at være sammen med sin "fætter"?? Han er ikke min fætter, men hans onkel og min mor har været kærester i ca. 10år.. Der er intet biologisk imellem os, og det er 7 år siden at min mor gik fra hans onkel!
Han er 5 år ældre end mig, og dengang vi var i "familie" snakkede vi ikke så meget sammen pga. aldersforskellen.. Vi fandt så hinanden på face for to år siden, hvor vi begyndte at snakke sammen.. Det startede stille og roligt ud med lidt snak frem og tilbage omkring vores liv på nuværende tidspunkt, vores respektive kærester osv.. Men hurtigt gik snakken over i sex osv.. I starten ret underligt, men også ret spændende fordi det måske var lidt "forbudt"...
Vi er så begge blevet singler nu, og siden at han blev single især, har vi skrevet rigtig meget sammen... Ikke kun om sex, men også lidt mere dybdegående... Han ville ha været forbi i aftenen, men jeg har fyret en masse undskyldninger af, for at det kunne lade sig gøre..
Er det overhovedet okay at vi ses? Og hvad pokker gør jeg lige? For jeg synes rigtig godt ham og jeg ved det er gengældt!
Anmeld