laktolose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

nogen der har gode og eller dårlige erfaringer med LAKTOLOSE? min emilie er 6 uger og er startet op på dette idag ( 3ml) 1 gang dagligt. pga. hun presser og prutter og hun kommer ikke af med sin afføring uden jeg hjælper hende med det. ved at stimulere bagi med et termometer, + jeg cykler med hendes ben mv... hun får 3 flasker allomin syrnet daglig a 100-120ml

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

dorthemus

Jeg har kun gode erfaringer med det...min datter får også mellem 2-3 ml lactolose 2 x dagligt, fordi hun stadig efter syv måneder har problemer med at komme af med sin afføring.

Nu kommer hun af med det og er glad og har ikke ondt

Jeg brugte også termometer før når det var meget slemt, men det er ikke rart at man er nødt til at putte en ting op for at hjælpe på vej, synes jeg.

Fortsæt du med at give hende det...det er så lille en mængde at jeg ikke tror hun får problemer.

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med det...min datter får også mellem 2-3 ml lactolose 2 x dagligt, fordi hun stadig efter syv måneder har problemer med at komme af med sin afføring.

Nu kommer hun af med det og er glad og har ikke ondt

Jeg brugte også termometer før når det var meget slemt, men det er ikke rart at man er nødt til at putte en ting op for at hjælpe på vej, synes jeg.

Fortsæt du med at give hende det...det er så lille en mængde at jeg ikke tror hun får problemer.

okay jeg startede op idag med 3ml dagligt , så må vi se om et par dage om det bliver bedre.. kan ikk holde ud at se hende presse og prutte og blive helt udmattet... nej bestemt ikke rart at skal hjælpe hende bag i

( min netbank/nemid fungere stadig ikk, men jeg kunne læse herinde andre også har problemer

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Anonym skriver:

okay jeg startede op idag med 3ml dagligt , så må vi se om et par dage om det bliver bedre.. kan ikk holde ud at se hende presse og prutte og blive helt udmattet... nej bestemt ikke rart at skal hjælpe hende bag i

( min netbank/nemid fungere stadig ikk, men jeg kunne læse herinde andre også har problemer

Jeg havde regnet ud at det var dig

Det skal nok hjælpe....nu kommer min datter selv af med det, nogle gange flere gange dagligt. Ville ønske, at jeg havde givet hende det før

Anmeld

30. december 2010

AnneL

Det hjalp man søn de første par dage han fik det, derefter stoppede virkningen. Vi var forbi en børnelæge, fordi han blev ved med at have så ondt i sin lille mave + hård afføring på trods af lactulose. Hun oplyste, at det faktisk godt kan give de små bebser ondt i mavsen. Vi giver ham nu udelukkende syrnet mme. En uges tid suppleret med Mylicon dråber (for at hjælpe ham mod luft i mavsen) nu er han bare en glad dreng, på trods af at lægen mente gråden var kolik.

Men mange har gode erfaringer, så man må bare prøve sig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.