Søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Klitgaard

På søndag starter jeg på kur ,har i dag købt en kalender hvor jeg vil skrive min vægt i en gang om ugen og skrive ned hvad jeg spiser dagligt og hvor meget motion jeg får lavet .lige nu i skrivende stund glæder jeg mig helt til at komme igang men jeg skal nu nok blive træt af det. Har det træls med at se ud som jeg gør synes det vælter ud med deller alle steder kan fornemme på min mand at han ikke lige tror det bliver til noget med den kur det er nu meget forståeligt for han har hørt en del på min slankekur snak gennem årerne, men nu skal jeg dælme vise ham jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Barbamama

Sådan!!! Jeg håber du kan holde gejsten!

Anmeld

1. januar 2011

Klitgaard

michella80 skriver:

Sådan!!! Jeg håber du kan holde gejsten!

Det skal jeg bare, lige nu føler jeg mig helt kamp klar

Anmeld

1. januar 2011

Barbamama

Klitgaard skriver:

Det skal jeg bare, lige nu føler jeg mig helt kamp klar

Det er fedt når man har det sådan!!!!! Så er det bare at blive ved med at være i gang og stolt af sig selv!

Anmeld

4. januar 2011

Klitgaard

michella80 skriver:

Det er fedt når man har det sådan!!!!! Så er det bare at blive ved med at være i gang og stolt af sig selv!

Er nu igang med dag nr 3 og har ikke syndet endnu er ret stolt i aften skal jeg i motioncenter efter 2 måneders pause det blir godt og hårdt

Anmeld

4. januar 2011

Barbamama

Klitgaard skriver:

Er nu igang med dag nr 3 og har ikke syndet endnu er ret stolt i aften skal jeg i motioncenter efter 2 måneders pause det blir godt og hårdt

Ej hvor godt!!!! 3 dage er lang tid!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.