AngelSounds .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

halløj friske kvinder

nogle herinde som har eller erfaringer med denne (angelsounds?) kan den anbefales? der står den tidligst kan anvendes 14-16 uger inde i graviditeten .. jeg overvejer kraftigt at bestille en da det vill være så hyggeligt at kunne høre den lilles hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Faith

Jeg købte en da jeg ventede tvillingerne, og jeg var virkelig glad for min! Man kan som du skriver først forvente at den kan fange hjertelyd fra uge 14. Jeg købte min i uge 16 ca fordi jeg ikke mærkede ret meget til den højre tvilling (han lå bag moderkagen). Den var virkelig effektiv, og jeg har aldrig prøvet IKKE at kunne finde hjertelyd.

Så kun gode erfaringer herfra!

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

jeg har også en og er super glad for min... købte den vidst i uge 15 mener jeg.. og jeg kan også finde hjertelyd hver gang.. synes det giver tryghed, og det er dejligt at høre kan klart anbefales

Anmeld

30. december 2010

FamilenStorm

den-lykkeligste skriver:

halløj friske kvinder

nogle herinde som har eller erfaringer med denne (angelsounds?) kan den anbefales? der står den tidligst kan anvendes 14-16 uger inde i graviditeten .. jeg overvejer kraftigt at bestille en da det vill være så hyggeligt at kunne høre den lilles hjerte

Var testperson for den og var rigtig glad for den.. Den reddede virkelig mange unødige opkald til læge og fødegangen, får når man blev lidt nervøs satte man bare lige den på maven og vupti så blev man beroliget igen :-) Det eneste jeg kan advare imod er at den hurtig bliver utrolig vanedannede ;-) så hvis du kan leve med det, så er det bare med at få den købt :-) Det er sød musik i ørene ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.