er bare så ked af det ? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Mikkel's mor <3

Hej piger.
puha har næsten tudet hele dagen har en lille dreng på snart 3 uger og jeg har virkelig været glad for at amme ham, påtrods af smerten. har dog malket ud når det gjorde mest ondt..
nu har jeg så gået og været lidt syg (influenza) og det har også resulteret i at jeg næsten ingen mælk har tilbage  og føler mig virkelig som en dårlig mor, fordi at jeg ikke kan mætte min søn, men må bruge mme..

hvor længe har i kunne amme jeres barn/børn ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Janni.

Jennifer skriver:

Hej piger.
puha har næsten tudet hele dagen har en lille dreng på snart 3 uger og jeg har virkelig været glad for at amme ham, påtrods af smerten. har dog malket ud når det gjorde mest ondt..
nu har jeg så gået og været lidt syg (influenza) og det har også resulteret i at jeg næsten ingen mælk har tilbage  og føler mig virkelig som en dårlig mor, fordi at jeg ikke kan mætte min søn, men må bruge mme..

Vil ikke gå uden en stor krammer 

Dog kan jeg ikke give dig gode råd, jeg venter selv vores første 

Anmeld

30. december 2010

Alberts/

jeg kunne amme i 2 mdr så fik jeg brystbetændelse vupti så var al mælken væk, og kæmpet og kæmpet og kæmpet

men en god mor sidder IKKE i brysterne, du er den bedste mor for din søn, om du ammer eller ej(:

Anmeld

30. december 2010

Mormilla

Jennifer skriver:

Hej piger.

Jeg tror at jeg ammede 6 mån. Men synes at jeg altid havde problemer med det. Men der var engang jeg lavede en mælke bombe. Kan ikke helt huske hvad der var i men det hjalp. Noget med noget smør, kokos, nødder og div. Måske du kan finde det på nettet...

Men ellers er der ikke noget galt i at gi flaske!!! Så kan faren os hjælpe til hvilket du bliver meget glad for senere... Det vigtigste er jo at dit barn trives...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.