Har fået dårlig samvittighed over....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Sabsy

..... AT MIN SØN SKAL PASSES IMORGEN :-(Min svigermor ringede for en uge siden ca og spurgte hvad vi skulle til nytår - vi skal op til min mands fætter og feste natten lang - min svigermor spørg så om de ikke må få Benjamin nytårsaften.. Jeg siger okay, grundet at min svigerfar det seneste halve år har været indlagt - først koma i tre mdr også på genoptræning - og deres største ønske var at skyde året ind sammen med ham.. Men nu bliver jeg lidt trist over det da jeg føler jeg har fået ham "afsat" så vi kunne feste - synes det er okay han bliver passet? Og hvad ville i gøre?Min svigerfar/mor vil holde nytår bare de tre - Benjamin er snart 8mdr Knus sabrina som har lidt dårlig samvittighed!GODT NYTÅR PIGER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Carina1977

SabrinaJuulOlsen skriver:

..... AT MIN SØN SKAL PASSES IMORGEN :-(Min svigermor ringede for en uge siden ca og spurgte hvad vi skulle til nytår - vi skal op til min mands fætter og feste natten lang - min svigermor spørg så om de ikke må få Benjamin nytårsaften.. Jeg siger okay, grundet at min svigerfar det seneste halve år har været indlagt - først koma i tre mdr også på genoptræning - og deres største ønske var at skyde året ind sammen med ham.. Men nu bliver jeg lidt trist over det da jeg føler jeg har fået ham "afsat" så vi kunne feste - synes det er okay han bliver passet? Og hvad ville i gøre?Min svigerfar/mor vil holde nytår bare de tre - Benjamin er snart 8mdr Knus sabrina som har lidt dårlig samvittighed!GODT NYTÅR PIGER

Du skal da ikke have dårlig samvittighed....bare nyd aftenen

Han er jo i gode hænder hvor han er, og jeg er sikker på at bedsteforældrene vil nyde det. De har jo selv spurgt om de måtte have ham nytårsaften, så det skal du da ikke have dårlig samvittighed over

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Du skal da overhoved ikke have dårlig samvittighed du skal da bare nyde en voksen aften i byen! 

Anmeld

30. december 2010

Filippa & Liva

Synes ikke du skal have dårlig samvittighed..

Din søn er i gode hænder og håber I får en rigtig god nytårsaften!!

Anmeld

30. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Puha du får mange nytårsaftner med din søn nyd du nu bare denne her med din mand og resten af flokken

GODT NYTÅR HERFRA

Anmeld

30. december 2010

Alberts/

fest du bare(; han skal nok hygge sig alligevel og han er jo ikke vågen så længe(;

og svigerne kan skyde året ind med lillemanden(;

hyg du dig bare(;

Anmeld

30. december 2010

Zafir

HOLDSÅOP piger!!! Hold op med at have dårlig samvittighed

Altså - for det første er der VÆSENTLIGT forskel på en 3 uger gammel baby og en på 6 mrd...

Men men men - Hvis han ikke er et fuldbabs barn, der både har prøvet at få flaske og få mad, er der vel ingen ko på isen. Så hvis du har sagt ja - så har du jo sagt ja, fordi du følte at det var OK. Hvis du ikke føler at det er ok, så er det vel fordi DU trænger til at være sammen med din søn

Da Idun var lille kunne jeg ikke være uden hende mere end 5 min ad gangen og faktisk syntes jeg det er lidt sundere nu, når jeg også føler det OK at fx farmand har hende, når jeg kører Idun i skole eller at hun har sovet lang middagslur hos min veninde fordi Idun trængte til noget ALENE tid med mor og far.

HVis din søn ellers er sådan en der sover ogdt om natten og er vant til en flaske i ny og næ eller noget grød. så er det da bare at feste

Herhjemme holder vi babyvenlig fest med mine forældre og Dorthe og Runa Men det er jo fordi hun er FULDBABS barn, men får jeg muligheden på NOGENSOMHELST måde, for at få billetter til WE Will RockYou musical, så SKAL hun bare have noget MAD LIGe når hun bliver 6 mrd, for så kan jeg nå en af de sidste forestillinger

Så det er OK at elske sit barn og det er også OK at lade sit barn elske af andre end sig selv. (har jeg lært )

Godt nytår sveske (og hhvis du savner ham for meget, kan du vel tage hjem fra fest og putte sammen med ham?... )

Anmeld

30. december 2010

Janni85

Tror at din søn få en super hyggelig aften og hvis dine svigerforældre bare vil hygge med deres barnebarn er det vel ligemeget om det er nytårsaften eller en anden dag  I skal bare nydes jeres aften  Jeres søn bliver helt sikkert forkælet

Anmeld

30. december 2010

twinboys

Nyd du din aften ...

Anmeld

30. december 2010

Sabsy

Zafir skriver:

HOLDSÅOP piger!!! Hold op med at have dårlig samvittighed

Altså - for det første er der VÆSENTLIGT forskel på en 3 uger gammel baby og en på 6 mrd...

Men men men - Hvis han ikke er et fuldbabs barn, der både har prøvet at få flaske og få mad, er der vel ingen ko på isen. Så hvis du har sagt ja - så har du jo sagt ja, fordi du følte at det var OK. Hvis du ikke føler at det er ok, så er det vel fordi DU trænger til at være sammen med din søn

Da Idun var lille kunne jeg ikke være uden hende mere end 5 min ad gangen og faktisk syntes jeg det er lidt sundere nu, når jeg også føler det OK at fx farmand har hende, når jeg kører Idun i skole eller at hun har sovet lang middagslur hos min veninde fordi Idun trængte til noget ALENE tid med mor og far.

HVis din søn ellers er sådan en der sover ogdt om natten og er vant til en flaske i ny og næ eller noget grød. så er det da bare at feste

Herhjemme holder vi babyvenlig fest med mine forældre og Dorthe og Runa Men det er jo fordi hun er FULDBABS barn, men får jeg muligheden på NOGENSOMHELST måde, for at få billetter til WE Will RockYou musical, så SKAL hun bare have noget MAD LIGe når hun bliver 6 mrd, for så kan jeg nå en af de sidste forestillinger

Så det er OK at elske sit barn og det er også OK at lade sit barn elske af andre end sig selv. (har jeg lært )

Godt nytår sveske (og hhvis du savner ham for meget, kan du vel tage hjem fra fest og putte sammen med ham?... )

Åh søde Zafir elsker nå du kommentere, du sætter alting op så man ikke er i tvivel, har aftalt med svigermor at hun sender et par billeder af deres aften, og som hun siger så har han sovet der før, og jeg VED de hygger sig - og hun sagde også at nytår er en helt alm aften for ham, han forstår det ikke - det havde været noget andet hvis vi fik ham passet juleaften.. Så nu vil jeg pakke hans ting, og finde den bluse jeg skal sove med som han får med imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.