Gravid p-piller menstration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg er ny herinde

Jeg håber I vil svarer på mit spørgsmål.

Jeg bruger p-piller og havde min første menstrations dag (på min sidste mens) d. 23. dec. Jeg vil gerne stoppe med pillerne og har derfor ikke taget dem denne gang. Men så idag efter endt menst i 5 dage efter 2 dage, fik jeg noget brun lignende udflåd..? Jeg er nervøs for at jeg er blevet gravid, da jeg havde min ægløsning ca. 16/12 og glemte en pille her ( været sam m kæresten). Vil helst ikke være gravid . Har taget en graviditetstes som viste negativ, men kan man regne med den? fra hvornår kan man regne med den? Je skal og vil helst ikke være gravid da det ikke går med den kultur jeg kommer fra.. . Kan man på en scanning se hvormange dage man er cirka?

kh. mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Sujan

Det kan selvfølgelig ske men tror ikke du er gravid og hvis du er er det alt for tidligt at se noget..

Hvorfor stopper du med dine p-piller?

Anmeld

30. december 2010

CecilieLM

Jeg tror ikke du er blevet gravid, da din menstruation nok ikke er blevet regelmæssig endnu. Chancen er at du er blevet gravid er der selvfølgelig, men jeg tror det ikke.

Anmeld

30. december 2010

B&J

tror ikke du er gravid og det kan være et tegn på du er stoppet og den ikke er kørt ind i nu men hvorfor stoppe på p-pillerne hvis du ikke vil være gravid????

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Hej.. Tak for svaret..Jeg håber ligesom jer at jeg ikke er gravid.men er bare så nervøs og tænker på det hvert sekund.Jeg er stoppet med p-piller fordi jeg har mange bivirkninger.Hvornår kan graviditets testen vise rigtig? Har jo fået min mens efter (været Sam m kæreste) men er bare Så bange fordi jeg glemte en pille lige op til.. Kan man se ved scanning hvor lang man er cirka?

Anmeld

30. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Hej.. Tak for svaret..Jeg håber ligesom jer at jeg ikke er gravid.men er bare så nervøs og tænker på det hvert sekund.Jeg er stoppet med p-piller fordi jeg har mange bivirkninger.Hvornår kan graviditets testen vise rigtig? Har jo fået min mens efter (været Sam m kæreste) men er bare Så bange fordi jeg glemte en pille lige op til.. Kan man se ved scanning hvor lang man er cirka?

man kan slet ikk se noget på en scanning før du er omkring 8-9 uger og frem efter... ægget ville nok ikke engang have sat sig fast endnu, og tror nu heller ikke du er gravid..
tror nærmere det er reaktion på at du er stoppet med dine p.piller og du nok fremover kan regne med uregelmæssig menstration.. måske er du heldig det kun er en gangs første reaktion på at du er stoppet... du ville kunne se på en test ved omkring 4 uger hvis du er heldig, andre kan først se det når de er omkring 7-8 uger henne nogen første senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.