Hvad hedder de? og hvor kan de købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Lise

Kender i sådan nogle plastik"plader" til at sætte på en dør, der hvor man kan stikke fingrene ind, og få dem klippet af, hvis en anden åbner døren på samme tid... Har set dem i min søns gamle vuggestue, og de er geniale. Vi vil gerne have dem til vores egne døre herhjemme, da mindstemand er en pilfinger, og holder af at putte fingrene ind i hullet bag døren - altså der hvor døren sidder fast i dørkarmen. Og jeg kan slet ikke holde det ud

Havde en ide om at de kunne købes i Krea, men kan ikke finde noget på hjemmesiden. OG aner heller ikke hvad jeg skal kigge efter...

Nogen der kan hjælpe?

Ved i overhovedet hvad jeg snakker om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

<3

Jep de kan fås i Babysam og nogengange i netto De koster en 40kr stykket

Anmeld

30. december 2010

Lise

Kirle skriver:

Jep de kan fås i Babysam og nogengange i netto De koster en 40kr stykket

Tak  Men kan heller ikke finde dem på Babysams hjemmeside...

Anmeld

30. december 2010

Sukkerblomst

Dørstopper ??

Anmeld

30. december 2010

Lise

Sukkerblomst skriver:

Dørstopper ??

Nej, ikke en dørstopper

Det er en foranstaltning der sørger for at poderne ikke kan putte deres små søde fingre ind i hullet mellem døren og dørkarmen.. Hvis der er en der lukker døren, mens der er fingre derinde, så kan det gå grueligt galt, og det vil vi jo gerne undgå..

Anmeld

30. december 2010

Mette.

Lise skriver:

Kender i sådan nogle plastik"plader" til at sætte på en dør, der hvor man kan stikke fingrene ind, og få dem klippet af, hvis en anden åbner døren på samme tid... Har set dem i min søns gamle vuggestue, og de er geniale. Vi vil gerne have dem til vores egne døre herhjemme, da mindstemand er en pilfinger, og holder af at putte fingrene ind i hullet bag døren - altså der hvor døren sidder fast i dørkarmen. Og jeg kan slet ikke holde det ud

Havde en ide om at de kunne købes i Krea, men kan ikke finde noget på hjemmesiden. OG aner heller ikke hvad jeg skal kigge efter...

Nogen der kan hjælpe?

Ved i overhovedet hvad jeg snakker om?

Hvis du kigger i Babysams års katalog er de deri, sammen med en masse andre sikkerheds ting til små pilfingre. Vi har selv en i huset.

Anmeld

30. december 2010

Sukkerblomst

Lise skriver:

Nej, ikke en dørstopper

Det er en foranstaltning der sørger for at poderne ikke kan putte deres små søde fingre ind i hullet mellem døren og dørkarmen.. Hvis der er en der lukker døren, mens der er fingre derinde, så kan det gå grueligt galt, og det vil vi jo gerne undgå..

ok Jeg er næsten sikker på man kan få dem i Silva el Haral Nyborg

Anmeld

30. december 2010

Lise

Mette. skriver:

Hvis du kigger i Babysams års katalog er de deri, sammen med en masse andre sikkerheds ting til små pilfingre. Vi har selv en i huset.

Kan man finde kataloget på hjemmesiden. Jeg har ledt og ledt

Anmeld

30. december 2010

<3

Lise skriver:

Tak  Men kan heller ikke finde dem på Babysams hjemmeside...

Tror du måske kan finde det i kataloget? Men aner ikke hvilken side sikkerhedstingene er på.

Anmeld

30. december 2010

Mette.

Lise skriver:

Kan man finde kataloget på hjemmesiden. Jeg har ledt og ledt

Nej, ikke umiddelbart hvertfald. Men de har dem hvertfald i butikkerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.