Autostol fra 9 kilo - hvilken en? nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. december 2010

K&S

HJÆLP HJÆLP...!

Nu er der jo januar-udsalg og det må vi jo hellere benytte os af, da Anton snart ikke kan være i hans autostol længere...!

Er der nogle ting, vi skal tænke over, når vi skal købe?

Og er der nogle modeller, I kan anbefale?

Jeg har haft kigget lidt på den her (kun på nettet):

http://www.babysam.dk/romer-king-ts-plus-jonas.aspx

men manden mener vi skal købe en brugt (pga. prisen) - hvad er jeres erfaring med det? Jeg vil jo allerhelst have en ny

Håber der er nogle, der kan hjælpe

RIGTIG GODT NYTÅR

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

PernilleB

K&S skriver:

HJÆLP HJÆLP...!

Nu er der jo januar-udsalg og det må vi jo hellere benytte os af, da Anton snart ikke kan være i hans autostol længere...!

men manden mener vi skal købe en brugt (pga. prisen) - hvad er jeres erfaring med det? Jeg vil jo allerhelst have en ny

RIGTIG GODT NYTÅR

Katja

vi har en brugt en... og det negative ved sådan noget brugt noget er a på vores er låsen rigtig dårlig...!!!

jeg vil sige køb en ny, men mindre i kan få lov a se den først brugt...

Anmeld

30. december 2010

K&S

PernilleB skriver:

vi har en brugt en... og det negative ved sådan noget brugt noget er a på vores er låsen rigtig dårlig...!!!

jeg vil sige køb en ny, men mindre i kan få lov a se den først brugt...

Tak for svaret

Jeg vil jo allerhelst købe en ny, men hvis vi køber en brugt, skal vi helt sikkert se stolen før vi evt. køber den  (men lige sådan noget her med sikkerhed, der er jeg ikke meget for at købe brugt)

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

K&S skriver:

Tak for svaret

Jeg vil jo allerhelst købe en ny, men hvis vi køber en brugt, skal vi helt sikkert se stolen før vi evt. køber den  (men lige sådan noget her med sikkerhed, der er jeg ikke meget for at købe brugt)

men der er flere der sælger deres selv om det ikk er meget brugt... eller måske har de fået to i gave..!!?? men kig på dba... kan anbefale recaro..!!!

Anmeld

30. december 2010

K&S

PernilleB skriver:

Kig her inde...!!!

https://www.baby.dk/debat/57689pi1/babyudstyr/trille-vicky-retro-pink-kombivogn-saelges.aspx

jeg tror du har sat et forkert link ind?

Anmeld

30. december 2010

SpunkenJo

K&S skriver:

Tak for svaret

Man kan kke se på stolen om den har skader, eller allerede været med i et færdselsuheld....

Køb nyt!

Britax, bagudvendt kan klar anbefales.

Kig på svenske hjemmesider, deres sikkerhedskrav er meget skrappere end de danske og kvali'en er helt i top.

Vi har Britax High way og en mere... Kan ikke huske navnet lige nu, men kan undersøge hvis du ønsker.

Godt nytår

Anmeld

30. december 2010

oerbaek

K&S skriver:

HJÆLP HJÆLP...!

RIGTIG GODT NYTÅR

Katja

Jeg vil sige det er en fantastisk stol jeg har 2 af dem, da mine drenge skulle bruge dem samtidig, men den ene har min mor så fået i hendes bil og jeg har så selv den anden

Mit råd er køb den i tyskland det gjorde jeg med nr 2 stol du sparer rigtig meget på det. www.kidsroom.de se den side under autositze der er der masser af römer stole helt nye  jeg mener kun jeg gav 1000 for min da jeg købte den og det var med fragten.

Anmeld

30. december 2010

K&S

PernilleB skriver:

men der er flere der sælger deres selv om det ikk er meget brugt... eller måske har de fået to i gave..!!?? men kig på dba... kan anbefale recaro..!!!

Anmeld

30. december 2010

K&S

SpunkenJo skriver:

Man kan kke se på stolen om den har skader, eller allerede været med i et færdselsuheld....

Køb nyt!

Britax, bagudvendt kan klar anbefales.

Kig på svenske hjemmesider, deres sikkerhedskrav er meget skrappere end de danske og kvali'en er helt i top.

Vi har Britax High way og en mere... Kan ikke huske navnet lige nu, men kan undersøge hvis du ønsker.

Godt nytår

Tusind tak for dit svar

Hvor har I købt jeres Britax henne? Og ja, du må meget gerne finde navnet på den anden, alt hjælp kan bruges...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.