Hvor sover den lille om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

XXSS

Tina skriver:

Lidt imponeret over at de kan sove sammen så hurtigt, bliver de slet ikke forstyrret af hinanden?

- fortryder næsten helt at vi allerede har købt en voksenseng til den ældste for tror simpelthen ikke den mindste kan presses ind på det værelse, hvis der også skal være plads til en lille smule leg, men måske den ældste efterhånden godt kan håndtere at ligge øverst i en lav køjeseng

Ja vi må prøve os frem og så nok bare spare den bedside crib væk og se hvordan det hele går...

De sover overraskende godt sammen, da Freya lå på vores værelse var både hun og jeg vågne flere gange om natten.. Men nu sover de bare fra aften og til mellem 7 og 8 morgen, så sidder olivia og kalder på os.. Det er et mikro værelse og sengene kan lige stå der, så det passer perfekt.. Vi  har en junior tremmeseng, og en alm. str. tremmeseng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

K&S

Tina skriver:

Ja jeg har altid syntes det var enormt hyggeligt at sove på gulvet - så var da egentlig en mulighed, men kan nok ikke overtale manden

Løsningen med tremmesengen er vist mest et spørgsmål om plads når vuggen også skal være der, men kante sig igennem kan man selvfølgelig altid

Hej hej

Er det nødvendigt at have både tremmeseng og vugge i soveværelset?

Anton sov de første 2½ måned i vugge ved siden af os i soveværelset, derefter ca. 14 dage i tremmesengen i soveværelset og derefter rykkede han ind på eget værelse i tremmesengen

Anmeld

30. december 2010

Tina

K&S skriver:

Hej hej

Er det nødvendigt at have både tremmeseng og vugge i soveværelset?

Anton sov de første 2½ måned i vugge ved siden af os i soveværelset, derefter ca. 14 dage i tremmesengen i soveværelset og derefter rykkede han ind på eget værelse i tremmesengen

Det var for at lave en tremmeseng uden tremmer i den ene side, der kunne stå helt op af vores seng og så samtidig have vuggen til at sove i om dagen.

Men overvejer nu mere og mere bare at bruge vuggen nat og dag. Synes bare at der med nr 1, var lidt en holdning om at babyer bare SKULLE sove lige ved siden af en, men så vigtigt kan det nu heller ikke være og de er jo stadig tæt på i vuggen. Og det lyder til at vuggen fungere fint for flere af jer.

Anmeld

30. december 2010

Tina

Tanja78 skriver:

De sover overraskende godt sammen, da Freya lå på vores værelse var både hun og jeg vågne flere gange om natten.. Men nu sover de bare fra aften og til mellem 7 og 8 morgen, så sidder olivia og kalder på os.. Det er et mikro værelse og sengene kan lige stå der, så det passer perfekt.. Vi  har en junior tremmeseng, og en alm. str. tremmeseng..

Hvor lyder det godt

Med den ældste forstyrrede vi nemlig også hinandens søvn meget i soveværelset, så vil da nok prøve at presse dem begge ind på værelset lidt tideligere end vi først havde planlagt. Så må alt leg bare flyttes til stuen, hvis den ældste ikke er gammel nok til at komme i køjeseng....

Anmeld

30. december 2010

Tina

mortilflere skriver:

Vores lå i deres lift på to stole ved min side af sengen...

Det lyder jo også som en fantastisk dejlig simpel løsning

Hvorfor lader man sig dog også friste af alle de dyre avancerede løsninger man kan købe sig til og tror på at det er det eneste rigtige........synes ellers jeg plejer at undslippe den slags nogenlunde,men det er vist ikke helt lykkedes for mig den her gang

Anmeld

30. december 2010

mortilflere

Tina skriver:

Det lyder jo også som en fantastisk dejlig simpel løsning

Hvorfor lader man sig dog også friste af alle de dyre avancerede løsninger man kan købe sig til og tror på at det er det eneste rigtige........synes ellers jeg plejer at undslippe den slags nogenlunde,men det er vist ikke helt lykkedes for mig den her gang

Alberte var 10 mdr før hun kom i en seng men hun rørte jo heller ik på sig før 

vores løsning kom af at de stod hvor vi var ind til vi kom i seng om aften så var dette lettere

Anmeld

30. december 2010

Rosa

En slyngevugge - den kan hænge fra en krog i loftet, f.eks. i fodenden af jeres seng, eller i en dørkarm 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.