Næseblod ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Camumilla

Hej alle...

Jeg har et lille spørgsmål... Jeg har ligget med migræne sådan on and off de sidste to døgn og lige pludselig idag da jeg rejser mig får jeg næseblod... ?! Jeg har aldrig prøvet at ha næseblod så blev helt forskrækket! Andre der har prøvet det ??

Hilsen Camilla 16-6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

oerbaek

ja det har jeg prøvet og det er helt normalt, dine blodkar bliver mere følsomme og kan derfor nemmere springe, eller hvad man nu kan sige, men det er i hvertfald helt normalt

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

næseblod er ikke unormalt for gravide. Jeg har ikke direkte næseblod, men når jeg pudser næse er der altid blod på papiret. Jeg mener det er fordi dine slimhinder ændrer sig, og din mængde af blod i kroppen stiger..

Der står noget her http://www.gravid.dk/artikler/fysiske-forandringer-og-gener-under-graviditeten.html

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

HejDet er meget normalt under en graviditet... Slimhinderne bliver mere følsomme...Men har du kontaktet lægen omkring migrænerne?

Anmeld

30. december 2010

Camumilla

oerbaek skriver:

ja det har jeg prøvet og det er helt normalt, dine blodkar bliver mere følsomme og kan derfor nemmere springe, eller hvad man nu kan sige, men det er i hvertfald helt normalt

Nåå, detvar godt...  Man bliver jo helt forskrækket...

Anmeld

30. december 2010

M.O.A.R.

Det er helt normalt

Fik jeg også et par gange da jeg var gravid. Min jordmoder sagde det nok også kunne skyldes jern-mangel.

Tager du jerntilskud?

Anmeld

30. december 2010

Camumilla

Ni-ko-li-ne skriver:

HejDet er meget normalt under en graviditet... Slimhinderne bliver mere følsomme...Men har du kontaktet lægen omkring migrænerne?

Jeg har ikke snakket med ham endnu... Men det er det første jeg gør Mandag morgen... Det er ikke til at holde ud !

Anmeld

30. december 2010

Camumilla

MaleneF skriver:

Det er helt normalt

Fik jeg også et par gange da jeg var gravid. Min jordmoder sagde det nok også kunne skyldes jern-mangel.

Tager du jerntilskud?

Jeg er lige begyndt at tage jerntilskud i Mandags...

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Camumilla skriver:

Jeg har ikke snakket med ham endnu... Men det er det første jeg gør Mandag morgen... Det er ikke til at holde ud !

Hmm... Hvis jeg var dig havde jeg nok kontaktet vagtlægen her i aften...

Anmeld

30. december 2010

Camumilla

Ni-ko-li-ne skriver:

Hmm... Hvis jeg var dig havde jeg nok kontaktet vagtlægen her i aften...

Ja, det kunne godt være at jeg skulle overveje det...  Tak for det i hvertfald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.