afmeld licens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

hvordan gør man det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

louise8723

uha du ringer vel ind til dem, men tror den er svær at få igennem. For har du tv, internet eller en mobil med radio skal du jo betale licens :s

Anmeld

30. december 2010

SaNiNa

du kan ikke afmeldt licens en hvis du ikke har et fjernsyn så kan du betale mindre så du kun betaler for radioen

Anmeld

30. december 2010

SaraLM

Har du da ikke tv, computer eller mobitelefon med internet adgang?

Aj, jeg går faktisk ud fra du også har modtagen den der invitation på facebook om kollektivt af framelde licensen engang i det nye år?
I så fald, kan du læse i den invitation hvordan du gør.

Jeg har skrevet 1 (eller rettere 3) indlæg derinde, da det jo i Danmark næsten ikke er muligtt at framelde sig licensen uden at begå lovbrud og give DR mulighed for at undersøge dine forhold og hvis de finder ud af at du har noget af oventstående har de mulighed for at pålægge dig at betale med tilbagevirkende kraft og evt. give bøde.
Bøden er jeg ikke sikker på, men tænker da det vil blive en af deres muligheder.

Du kan læse mere omkring licens, eller medie licens som den så fint hedder nu, på nettet: du skal bare google det

Anmeld

30. december 2010

Mulse-mor

Anonym skriver:

hvordan gør man det ?

Du kan gøre det over nettet. Det gjorde jeg da jeg skulle flytte sammen med kæresten og det er ganske nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.