halløjsa kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

sandramor

puuuuuhhh ha da da siger jeg bare..... jeg har fra jeg fandt ud af jeg var gravid stort set ingen symptomer haft.... og det har generet mig temmelig meget..... men nu ønsker jeg mig bare tilbage til den tid igen

nu hvor jeg snart går ind i uge 10 er min kvalme dukket op??? hva er nu det for noget at dukke op hvor jeg om et par uger går ind i 2 trimester....... jeg kaster dog ikke op men har det bare dårligt i maven stort set hele dagen og har ikke den store appetit.......  og mig som plejer at grov æde hele tiden hihi......

og så er jeg TRÆÆÆÆÆT... er dælme ved at vælte om af træthed!!!! kan sove heeeeele tiden..... er også temmelig svimmel....  så er begyndt at tage mine jerntabletter og håber det hjælper lidt på det....

nå men ville ikke noget specielt med det her indlæg.. bare brokke mig lidt hihi og høre om andre måske har oplevet at symptomerne først er dukket op omkring uge 9-10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mor Christa

sandramor skriver:

puuuuuhhh ha da da siger jeg bare..... jeg har fra jeg fandt ud af jeg var gravid stort set ingen symptomer haft.... og det har generet mig temmelig meget..... men nu ønsker jeg mig bare tilbage til den tid igen

nu hvor jeg snart går ind i uge 10 er min kvalme dukket op??? hva er nu det for noget at dukke op hvor jeg om et par uger går ind i 2 trimester....... jeg kaster dog ikke op men har det bare dårligt i maven stort set hele dagen og har ikke den store appetit.......  og mig som plejer at grov æde hele tiden hihi......

og så er jeg TRÆÆÆÆÆT... er dælme ved at vælte om af træthed!!!! kan sove heeeeele tiden..... er også temmelig svimmel....  så er begyndt at tage mine jerntabletter og håber det hjælper lidt på det....

nå men ville ikke noget specielt med det her indlæg.. bare brokke mig lidt hihi og høre om andre måske har oplevet at symptomerne først er dukket op omkring uge 9-10

Uhh det lyder rigtig træls Jeg har ondt af dig. - hos mig begyndte min kvalme først da jeg var 8 uger henne, og det var også skide irriterende!! Der fik jeg total kvalme og blev total træt ligesom dig - tror ik jeg lavede andet end at sove så snart jeg kunne Så jeg kan da godt skrive under på at det er pisse irriterende! :O

FØler med dig

Anmeld

30. december 2010

sandramor

ja så ved du jo også hvor træls det bare er

og jaaa den kvalme der den kan jeg dælme ikke rigtig blive gode venner med sys jeg....

og trætheden??? jaaaa jeg sover også bare så snart jeg overhovedet kan komme til det hihi.....

hvor længe varede det så ved dig??

Anmeld

31. december 2010

Dicentra

Jeg fik slet ikke kvalme sådan for alvor før uge 10. Og da var den også så slem, at jeg kastede op 2-3 gange dagligt, hvilket jeg blev ved med indtil jeg nåede uge 16.

Nu er jeg i uge 20 og har stadig kvalme af og til, selvom jeg ikke kaster op længere :-) Tror den slags er meget forskelligt fra graviditet til graviditet :-)

Anmeld

31. december 2010

sandramor

sys også stadig min kvalme er slem og stort set hele døgnet..... stadig ingen opkast.... men bare utilpashed heeeeele den lange dag.... og glææææææder mig sådan til at fejre nytår med min familie iaften..... håber virkelig jeg så også har appetit til at spise noget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.