Su lån..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2010

betiinsen

hej piger, læste for noget tid siden man skulle forny sit su lån her det nye år, det gjorde jeg også for noget tid siden, men kan se de ikke er gået ind.. forstår det ikke, kan man gøre noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Sundahl88

skal man forny sit su lån? så er jeg da spændt på om mit det kommer for det har jeg da slet ikke registreret nogle steder.

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

har du kigget inde på min-su.dk? Der kan du selv regulere, hvor meget du vil låne pr. måned..

Anmeld

30. december 2010

DK

Jeg fornyede mit su lån midt i december. Da jeg så ca. en uge senere var inde og kigge, kunne jeg se at den ikke havde registreret min "opdatering" og derfor gjorde jeg det igen. Jeg har fået SU lån idag!

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

jeg gjorde det omkring den 20-22 ca. men de er ikke kommet med.. forstår det ikke..

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

Sundahl88 skriver:

skal man forny sit su lån? så er jeg da spændt på om mit det kommer for det har jeg da slet ikke registreret nogle steder.

ja det skal man, vidste jeg heller ikke før for 2 uger siden

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

kitty skriver:

har du kigget inde på min-su.dk? Der kan du selv regulere, hvor meget du vil låne pr. måned..

ja det er derinde jeg har ordnet det hele, så forsår det ikke lige helt..

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

betiinsen skriver:

ja det er derinde jeg har ordnet det hele, så forsår det ikke lige helt..

Det er da mystisk. Nu ved jeg godt jeg spørger lidt dumt, men du er sikker på dit lånebeløb ikke står på 0 kr? Det gjorde mit nemlig, og jeg ændrede det til det jeg nu ønskede at låne. mine penge er gået ind idag kan jeg se...

Håber du finder ud af det!

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

kitty skriver:

Det er da mystisk. Nu ved jeg godt jeg spørger lidt dumt, men du er sikker på dit lånebeløb ikke står på 0 kr? Det gjorde mit nemlig, og jeg ændrede det til det jeg nu ønskede at låne. mine penge er gået ind idag kan jeg se...

Håber du finder ud af det!

var lige inde og tjekke og alt står som det skal og der står jeg får tildelt 2800 ca. i jan. som su lån. men den er ikke gået ind sammen med min normale su, som det plejer.. men giver det lige et par dage, ellers ringer jeg derover

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

betiinsen skriver:

var lige inde og tjekke og alt står som det skal og der står jeg får tildelt 2800 ca. i jan. som su lån. men den er ikke gået ind sammen med min normale su, som det plejer.. men giver det lige et par dage, ellers ringer jeg derover

Det er sgi da sært. Men ja, giv dem et par dage, ellers ring. Jeg håber det ordner sig inden. Det ville da være nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.