er vildt ked af det idag, og skal på arb. om halvanden time. Tror jeg laver for meget, og min krop kan ikke følge med mere, sidder herhjemme og tuder.
Læser til folkeskolelærer, og arbejder samtidig i h&m og som lærervikar. Har dog stille jobbet som lærervikar lidt i bero lige nu.. Men bøvler stadig med jeg er vildt skidt ( kaster op), træt og har meget ondt i ryggen.. kan ikke overskue jeg skal i praktik de næste 5 uger, derudover har jeg afleveringer til skolen (årets store skriftlige opgave), en syg hund og en kæreste der arb. 50 timer i ugen lige nu, da det er den travelste tid på året. Og det er der også på mit job i H&M, hvor jeg arb. 5-6 timer hvor jeg står oppe ved kassen i træk..
Jeg har gjort rent i hele huset idag og skal arb. til kl. 18.30, og skal hjem og skrive danskopgave. Men mit problem er at jeg allerede i næste uge skal være i praktik hele dagen, til MD scanning, arbejde efter praktik i h&m, hjem og ordne alt hjemme også i forbindelse med hunden osv, skal også på sygehuset i forbindelse med mit hjerte og arb. hele weekenden i mange timer. kan ikke mere, ved godt det lyder ynkeligt, men min læge har længe spurgt om han skal sygemelde mig, men så skal jeg gå et helt år om på seminariet, hvilket jeg ikke ønsker..
er bange for det ender med jeg går helt ned, kan slet ikke overskue det bliver nytår...
hjælp.. kan ikke mere...

Anmeld