et lys midt i mørket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Diana...

Diana... skriver:

Åhh det ved jeg godt nok ikke der tror jeg du skal spørge dem på apoteket eller din læge. 

Hvordan går det med hende? 

Ej hvorfor kom mit svar i denne tråd når det var vitaminpille tråden jeg skrev i. Jeg har slet ikke læst denne tråd. hmm mærkeligt. Nåå men så vil jeg da lige læse den når nu mit svar skal være i denne he he. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Diana...

åhh 

Anmeld

30. december 2010

Kruse90

årrrh forstår jeg godt snut.
Hun kunne lige mærke at du havde brug for det

Anmeld

30. december 2010

2babygirls

nåååååååårh, hvor er hun da bare SKØN !!!!

Derfor bliver man forældre!!!

Anmeld

30. december 2010

Sasja77

Caroline86 skriver:

Ja, så absolut ligegyldigt for Jer allesammen at høre, men nu deler jeg mine nedture og frustrationer med Jer, så fortjener I også at høre mine glædes grynt

Laura smelter moars hjerte:

Laura og jeg sidder ved spisebordet og prinsessen er igang med sin frokost. Mor er træt, ked og syg og Laura kan godt mærke det selvom jeg prøver at skjule det... Midt i maden kigger hun kærligt op på mig og jeg smiler naturligvis tilbage til hende. Hun rækker ud efter min hånd, jeg giver hende den og hun tager den op til sin kind. Der hviler hun hovedet på min hånd mens hun kigger på mig og siger "ay ay" og blinker til mig med sine smukke blå øjne!!!

der redede hun lige hele min uge, den lille myre!

Ej for fanden hvor er det bare sødt! Der fik du mig da lige til at hyle

Åh de søde små pus!!

Anmeld

30. december 2010

Caroline86

Tina&Martin skriver:

nåååååååårh, hvor er hun da bare SKØN !!!!

Derfor bliver man forældre!!!

det er nemlig lige præcis det der gør alle de søvnløse nætter det hele værd

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Hvor er hun skøn... 

De gange jeg har tudet, er Julie kommet hen og a'et mig på kinden og krammet... Herlig unge... 

Anmeld

31. december 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Laura'er er det bedste

Nemlig

Anmeld

31. december 2010

Mormilla

Ej hvor sødt Det er ikke noget bedre en når ens børn gør sådan noget

Anmeld

31. december 2010

Sakris

Caroline86 skriver:

Ja, så absolut ligegyldigt for Jer allesammen at høre, men nu deler jeg mine nedture og frustrationer med Jer, så fortjener I også at høre mine glædes grynt

Laura smelter moars hjerte:

Laura og jeg sidder ved spisebordet og prinsessen er igang med sin frokost. Mor er træt, ked og syg og Laura kan godt mærke det selvom jeg prøver at skjule det... Midt i maden kigger hun kærligt op på mig og jeg smiler naturligvis tilbage til hende. Hun rækker ud efter min hånd, jeg giver hende den og hun tager den op til sin kind. Der hviler hun hovedet på min hånd mens hun kigger på mig og siger "ay ay" og blinker til mig med sine smukke blå øjne!!!

der redede hun lige hele min uge, den lille myre!

Åh hvor dejligt  Så smelter man da helt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.