Regelmæssige plukveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.807 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2010

DK

Hello Ladies!

I går formiddags vågner jeg og har regelmæssige plukveer. Der var præcist 7 min imellem og de kom i en 3 timer, men gjorde overhovedet ikke ondt.

Så i nat kl. 00 ca. starter de op igen. Igen regelmæssige, og fra kl. 2-5.30 gjorde det faktisk ret ondt og jeg troede at det måske var optræk til noget. Det gjorde i alt fald så ondt at jeg ikke kunne sove.

Men så her til morgen er det pist forsvundet igen.

Bimmeren og jeg, vi bliver altså bare RET trætte når vi skal være vågne hele natten! Jeg havde ikke regelmæssige plukveer på den måde med Kirstine, og det eneste jeg lige kan læse mig frem til er at det kan være farligt hvis det er inden 37+0 hvilket det jo ikke er.

Så mit spørgsmål går på om der er andré der har haft regelmæssige plukveer i det omfang? Altså i mange mange timer i træk, hvor det også har gjort ondt, hvorpå det så bare er forsvundet igen? Og hvis ja, Hvor lang tid gik der så med det inden i fik rigtige veer? Altså skal jeg indstille mig på flere uger, eller?  

Knus Ditte, der bare gerne vil sove om natten, kun afbrudt af de obligatoriske 3-4 tisse og drikke pauser, og helst ikke af et nivende plukve's-bælte hvert 5-7 minut!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Mor Christa

Ååhh, det lyder rigtig træls Har ondt af dig.
Jeg har desværre ikke selv oplevet noget i den dur, men jeg kan da fortælle så meget at min mor oplevede det.. Da hun skulle ha' mig (jeg er barn nummer to) og da hun skulle ha' min lillebror (barn nummer tre), der havde hun så mange plukveer (de var også reglmæssige), at hun troede hun skulle føde hver anden dag nærmest. det gik hun med i en uges tid ellert sådan noget.
Ved ikke om det er det du har, men hun spurgte hendes læge tror jeg nok, og han sagde at det var meget normalt for flergangsfødende.
Håber det hjalp lidt?

Anmeld

30. december 2010

DK

Ikke andre der vil fortælle hvor længe/hvor mange dage de havde regelmæssige plukveer før de fødte??

Anmeld

30. december 2010

DK

MissChrista skriver:

Ååhh, det lyder rigtig træls Har ondt af dig.
Jeg har desværre ikke selv oplevet noget i den dur, men jeg kan da fortælle så meget at min mor oplevede det.. Da hun skulle ha' mig (jeg er barn nummer to) og da hun skulle ha' min lillebror (barn nummer tre), der havde hun så mange plukveer (de var også reglmæssige), at hun troede hun skulle føde hver anden dag nærmest. det gik hun med i en uges tid ellert sådan noget.
Ved ikke om det er det du har, men hun spurgte hendes læge tror jeg nok, og han sagde at det var meget normalt for flergangsfødende.
Håber det hjalp lidt?

Tak for svar Smukke. En uges tid! Jamen det vil da være til at holde ud!

Anmeld

30. december 2010

oo

jep! det havde jeg og der gik ..var det 5 uger før fødslen rent faktisk kom igang - og der skulle en hindeløsning til for at min krop kunne komme i fødsel

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Altså jeg har også kraftige plukveer hver nat (start på natten) i en ca 3 timer jeg har ikke tid i mellem men jeg føler det er hele tiden. 

Min jdm undersøgte mig indvendig og sagde at det er fordi hun ligger MEGET lavt og mit meget løsne bækken så når hun bevæger sig rund så giver det kraftiger plukveer. 

Jeg ved ikke om det kan være det samme. Er du blevet undersøgt indvendig? 

Knus Diana

Anmeld

30. december 2010

Ann.

Åh hvor jeg dog tydeligt husker det 

Mit startede faktisk i uge 29 - blev dog indlagt der og fik ve-hæmmende. 

Det startede for alvor igen i uge 37, hvor de sagtens kunne komme 3-4 timer i træk, mange dage i træk. 

Jeg fødte først i uge 41+4, så ja, der kan desværre gå rigtig lang tid. Men min fødsel gik så til gengæld hurtigt, da jeg var begyndt at åbne mig i uge 37.

Anmeld

30. december 2010

Rosa

Jeg kan ikke huske om jeg har sagt det tusind gange  Men jeg havde dem en aften en uge inden fødslen, hvor jeg hev Niklas med ud og traaaave Århus tynd kl 23 om aftenen, op og ned ad Nørrebrogade, Strøget og op i Ø-gadekvarteret for at sparke det rigtigt i gang, og præcis da vi nåede indenfor døren og jeg tænkte at NU var den garanteret sikker gik de i stå  Og så var der ellers kun helt almindelige veer derfra og frem til fødslen...

Nååh, ja, og så var der jo selvfølgelig dem der efter en time gik over og blev rigtig veer... 

Anmeld

30. december 2010

MaleneG

DK skriver:

Hello Ladies!

I går formiddags vågner jeg og har regelmæssige plukveer. Der var præcist 7 min imellem og de kom i en 3 timer, men gjorde overhovedet ikke ondt.

Så i nat kl. 00 ca. starter de op igen. Igen regelmæssige, og fra kl. 2-5.30 gjorde det faktisk ret ondt og jeg troede at det måske var optræk til noget. Det gjorde i alt fald så ondt at jeg ikke kunne sove.

Men så her til morgen er det pist forsvundet igen.

Bimmeren og jeg, vi bliver altså bare RET trætte når vi skal være vågne hele natten! Jeg havde ikke regelmæssige plukveer på den måde med Kirstine, og det eneste jeg lige kan læse mig frem til er at det kan være farligt hvis det er inden 37+0 hvilket det jo ikke er.

Så mit spørgsmål går på om der er andré der har haft regelmæssige plukveer i det omfang? Altså i mange mange timer i træk, hvor det også har gjort ondt, hvorpå det så bare er forsvundet igen? Og hvis ja, Hvor lang tid gik der så med det inden i fik rigtige veer? Altså skal jeg indstille mig på flere uger, eller?  

Knus Ditte, der bare gerne vil sove om natten, kun afbrudt af de obligatoriske 3-4 tisse og drikke pauser, og helst ikke af et nivende plukve's-bælte hvert 5-7 minut!

Da jeg ventede min datter havde jeg det også sådan fra uge 36 hvor det kom og gik, nogle gange varede det i nogle timer men gjorde ikke ondt, og andre gange nev det lidt mere. De var også regelmæssige. men fødte dog først 40+5

Anmeld

30. december 2010

Muffinmus

Jeps, med begge unger:-) især med den sidste, der kom de tit hver aften hele aftenen med præcis 5 min mellemrum:-)men det blev ikke til rigtige veer før noget tid efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.