Hello Ladies!
I går formiddags vågner jeg og har regelmæssige plukveer. Der var præcist 7 min imellem og de kom i en 3 timer, men gjorde overhovedet ikke ondt.
Så i nat kl. 00 ca. starter de op igen. Igen regelmæssige, og fra kl. 2-5.30 gjorde det faktisk ret ondt og jeg troede at det måske var optræk til noget. Det gjorde i alt fald så ondt at jeg ikke kunne sove.
Men så her til morgen er det pist forsvundet igen.
Bimmeren og jeg, vi bliver altså bare RET trætte når vi skal være vågne hele natten! Jeg havde ikke regelmæssige plukveer på den måde med Kirstine, og det eneste jeg lige kan læse mig frem til er at det kan være farligt hvis det er inden 37+0 hvilket det jo ikke er.
Så mit spørgsmål går på om der er andré der har haft regelmæssige plukveer i det omfang? Altså i mange mange timer i træk, hvor det også har gjort ondt, hvorpå det så bare er forsvundet igen? Og hvis ja, Hvor lang tid gik der så med det inden i fik rigtige veer? Altså skal jeg indstille mig på flere uger, eller?
Knus Ditte, der bare gerne vil sove om natten, kun afbrudt af de obligatoriske 3-4 tisse og drikke pauser, og helst ikke af et nivende plukve's-bælte hvert 5-7 minut!
Anmeld