Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mere på siden. bla. en lækker uldvest og et smukt tæppe. flere på vej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BinaMor skriver: www.bondebaby.dk tag et kig på mine lækre sager og der kommer løbende flere varer. jeg venter bla. en sending strikkede huer,vanter, futter af økologisk bomuld og en stak veste af 100 % ren uld man kan også ønske bestille i sengetøjet og vi sætter navn på til billige priser. sidst men ikke mindst, har jeg lækre ringslynger i flotte farver. stofferne er unikke og fundet hist og pist så det sker sjældnet at 2 er ens. og i feb. skal jeg ud og lege lidt og regner med at lave et parti hippe slynger nå men hav forbehold for eventuelle fejl på siden da den jo er heeel ny
www.bondebaby.dk
tag et kig på mine lækre sager
og der kommer løbende flere varer. jeg venter bla. en sending strikkede huer,vanter, futter af økologisk bomuld og en stak veste af 100 % ren uld
man kan også ønske bestille i sengetøjet og vi sætter navn på til billige priser.
sidst men ikke mindst, har jeg lækre ringslynger i flotte farver. stofferne er unikke og fundet hist og pist så det sker sjældnet at 2 er ens. og i feb. skal jeg ud og lege lidt og regner med at lave et parti hippe slynger
nå men hav forbehold for eventuelle fejl på siden da den jo er heeel ny
Den er godt nok fin
Tillykke med det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128