Hvornår røbelige breve hjem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2010

heisamig

Er der nogle, der har styr på hvornår man får sendt røbelige breve hjem til sig efter første tjek hos lægen???

Man får vel fra en jordemoder på et tidspunkt og måske også fra lægen? Har ikke fundet en lejlighed endnu, og min familie ved jo ikke noget endnu, men vil hellere selv sige det, end at de finder et brev så de selv regner det ud.

Idag da jeg ringede og bestilte tid til nakkefoldsscanning fik jeg hende til ikke at sende brev, så det var dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

oo

jeg fik hverken fra jordemoder eller læge, dem skal man selv kontakte  og aftale tid hos jeg fik fra svendborg sygehus og der står bare "svendborg sygehus" ikke fx "svendborg fødegang", så det er ikke sådan at det ikke kan bortforklares, hvis man endelig vil det. jeg fik i forbindelse med NF og MD og så fordi jeg skulle til glukosebelastningstest og på Fyn tilbyder de også alle gravide at komme til infomøde om NF og MD, så det fik jeg også om (før NF, så tidligt)

Anmeld

30. december 2010

Pige2009

heisamig skriver:

Er der nogle, der har styr på hvornår man får sendt røbelige breve hjem til sig efter første tjek hos lægen???

Man får vel fra en jordemoder på et tidspunkt og måske også fra lægen? Har ikke fundet en lejlighed endnu, og min familie ved jo ikke noget endnu, men vil hellere selv sige det, end at de finder et brev så de selv regner det ud.

Idag da jeg ringede og bestilte tid til nakkefoldsscanning fik jeg hende til ikke at sende brev, så det var dejligt...

Det eneste jeg fik brev om var infomødet om NF scanning fra OUH og lige efter mødet bestilte jeg tid til NF. Til NF bestilte jeg så tid til MD, så ingen breve herfra.

Anmeld

30. december 2010

heisamig

Nice... Jeg håber det kører på samme måde så Det skulle jo helst ikke røbes før tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.