Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg tænkte på om kontanthjælpen bliver udbetalt i dag eller i morgen? Det plejer at være den sidste hverdag i måneden og det er jo imorgen men jeg har snakket med nogle og de mener det er i dag pengene bliver udbetalt. Jeg har prøvet at google det men kunne ikke finde noget.
På forhånd tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er i dag de bliver udbetalt.
det er fordi det er sidste bankdag i dag. I morgen er jo kun en "halv" helligdag.
Monica og christian 7½ måned
monzemussen skriver: det er i dag de bliver udbetalt. det er fordi det er sidste bankdag i dag. I morgen er jo kun en "halv" helligdag. Monica og christian 7½ måned
Nåe okay . Tak for svaret hehe.. jeg er så dårlig til sådan noget der . Også med at forstå vigtige papir eller ting der skal udfyldes
så er vi to
Low skriver: Hej. Jeg tænkte på om kontanthjælpen bliver udbetalt i dag eller i morgen? Det plejer at være den sidste hverdag i måneden og det er jo imorgen men jeg har snakket med nogle og de mener det er i dag pengene bliver udbetalt. Jeg har prøvet at google det men kunne ikke finde noget. På forhånd tak for svar
De bliver udbetalt idag... Eller det skulle de meget gerne være nu...
MoarJ skriver: De bliver udbetalt idag... Eller det skulle de meget gerne være nu...
Hvor skønt Så skal jeg næsten handle til imorgen aften
mine kom idag...
Low skriver: Hvor skønt Så skal jeg næsten handle til imorgen aften
Ja, for tror i morgen bliver et helved at handle...
MoarJ skriver: Ja, for tror i morgen bliver et helved at handle...
Uhh ja! Jeg var lige hurtig i netto for en dame for nogle timer siden og så kunne jeg ikke lade vær med at tænke på hvordan det vil blive imorgen
Low skriver: Uhh ja! Jeg var lige hurtig i netto for en dame for nogle timer siden og så kunne jeg ikke lade vær med at tænke på hvordan det vil blive imorgen
Tror allerede idag at det er slemt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128