Piller piller.... giv mig flere piller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Ni-ko-li-ne

ja sådan tænker jeg efterhånden....

stadig feber... om end ikke 40... dog kun 39... har een penicillin pille mere, men jeg hoster egentlig en masse op, så mon ikke det er fint?

men nu har jeg så afsindigt ondt i hele kraniet! særligt kæberne, og bihulerne! så nu trapper jeg op i smertestillende... med mere ibumetin... jeg kan simpelthen ikke holde det ud længere... og jeg er skiftevis døv på det ene eller det andet øre... arh men!!!!!!

ellers går det godt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

oo

arh men altså! hvor er det bare synd for dig  kom gemalen hjem?

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

arh men altså! hvor er det bare synd for dig  kom gemalen hjem?

hi hi, ja han kom godt hjem... men han lød ikke for godt! øv mand, det er kun et par mdr siden han sidst have lunge-halløj...

tak trine, men hvordan har du det?

Anmeld

30. december 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi, ja han kom godt hjem... men han lød ikke for godt! øv mand, det er kun et par mdr siden han sidst have lunge-halløj...

I er dælme også hårdt ramt denne jul!!!

jeg er den eneste der er forkølet herhjemme - endnu. dvs., Søren var naturligvis også dååååååårlig nu hvor jeg var dårlig, men jeg tror han fangede, at jeg rent faktisk ER dårlig, da jeg bad ham om at putte Sol igår aftes, så jeg kunne gå i seng. det er første gang han har fået den tjans helt helt alene. så lå jeg under dynen og snorkede og han sad der i mørket med en baby der nægtede at falde rigtigt i søvn

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

I er dælme også hårdt ramt denne jul!!!

jeg er den eneste der er forkølet herhjemme - endnu. dvs., Søren var naturligvis også dååååååårlig nu hvor jeg var dårlig, men jeg tror han fangede, at jeg rent faktisk ER dårlig, da jeg bad ham om at putte Sol igår aftes, så jeg kunne gå i seng. det er første gang han har fået den tjans helt helt alene. så lå jeg under dynen og snorkede og han sad der i mørket med en baby der nægtede at falde rigtigt i søvn

mænd altså!

hi hi, men den er nu god nok med Martin... han er rigtig dårlig... øv...

men det siger også en del om din tilstand! at du har det rigtig skidt!

Anmeld

30. december 2010

anna-jonas

Karina.....................det er da ikke iorden, at du stadig er så skidt, er det?? Jeg tror altså at du får noget penicillin der ikke virker, som det skal.

Jeg håber at både Martin og dig bliver raske snart, og at Nikoline ikke bliver smittet.

Knus og godt nytår.

Mette

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Karina.....................det er da ikke iorden, at du stadig er så skidt, er det?? Jeg tror altså at du får noget penicillin der ikke virker, som det skal.

Jeg håber at både Martin og dig bliver raske snart, og at Nikoline ikke bliver smittet.

Knus og godt nytår.

Mette

Nej, det tror jeg heller ikke er OK... Jeg er fuldstændig afkræftet:0( har også snart haft feber i 14 dage jo! Men lige nu har jeg det faktisk bedre, sådan rent lunge mæssigt... Men jeg føler mig rigtig svag i kroppen...Martin var ved lægen, han har akut bronkitis...

Anmeld

30. december 2010

Klitgaard

Det lyder godt nok som en hård omgang rigtig god bedring

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Klitgaard skriver:

Det lyder godt nok som en hård omgang rigtig god bedring

Tusind tak:0) jeg tror måske min krop er rigtig træt nu...

Anmeld

31. december 2010

ooo

Hold da op hvor er I ramte hjemme hos jer.

Det er lang tid at gå med feber Karina, det lyder virkelig ikke godt! Tror måske heller ikke helt at den medicin virker som den skal, jeg synes altid at det går rimeligt stærkt med at få det bedre når jeg får penicillin, så måske du skal snakke med læge om at få et andet mærke eller nåwet?

Jeg håber at I snart får det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.