Ingen su-lån!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

oo

Kruse90 skriver:

jeg har godkendt det, men det var her mellem jul og nytår?
Får man så det man mangler næste omgang?

de udbetaler SU en gang om ugen...jeg tror det er om torsdagen, så hvis man har godkendt eller søgt om noget "for sent", så kommer det bare ved næste udbetalingsdag - dvs muligvis på torsdag (hvis jeg husker rigtigt) og ikke først måneden efter. supersmart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Frøken J.

Sofia skriver:

Jeg har fået mit SU-lån, er I sikre på I har fået godkendt jeres låneplan for det nye år?? Jeg kan ikke huske datoen for hvornår der var frist for det..

Nej.. Idiot som jeg er, troede jeg det automatisk fortsatte

Anmeld

30. december 2010

oo

Secrets skriver:

man kan altid gå idn og godkende lånet "for sent", så får man det bar eikke udbetalt rettidigt, dvs idag. gå ind og godkend det nu, så får du det om en uge-fjorten dage

Anmeld

30. december 2010

Sofia

Secrets skriver:

Åh hvor træls.. Ja det nye system er indrettet sådan at man skal indsætte det beløb man ønsker i måneden, og derefter godkende låneplanen. Egentlig meget smart synes jeg, da man så kan vælge et mindre beløb, hvis man ikke har behov for det fulde. Men surt når man ikke lige har tænkt over det.. Håber du har en kassekredit du kan trække lidt på indtil lånet går ind.

Anmeld

30. december 2010

Frøken J.

Sofia skriver:

Åh hvor træls.. Ja det nye system er indrettet sådan at man skal indsætte det beløb man ønsker i måneden, og derefter godkende låneplanen. Egentlig meget smart synes jeg, da man så kan vælge et mindre beløb, hvis man ikke har behov for det fulde. Men surt når man ikke lige har tænkt over det.. Håber du har en kassekredit du kan trække lidt på indtil lånet går ind.

Det har jeg ikke.. Jeg har et kort/konto hvor jeg ikke kan overtrække, fordi jeg, da jeg var yngre, var lidt økonomisk uansvarlig (forstået på den måde, at jeg havde brugt alle pengene allerede den første uge af måneden). Derfor har jeg valgt den sikre løsning, hvor jeg ikke bare kan overtrække og bruge løs. Men det ser ud til, at jeg lige klarer den, der er bare nogle ting, jeg ikke kan få.. Fx et par ting til nytårsaften. Og kæresten og jeg skulle have købt vores fællesjulegave i dag, men det kan vi så heller ikke. Suk.

Anmeld

30. december 2010

Kruse90

Tjuhl skriver:

de udbetaler SU en gang om ugen...jeg tror det er om torsdagen, så hvis man har godkendt eller søgt om noget "for sent", så kommer det bare ved næste udbetalingsdag - dvs muligvis på torsdag (hvis jeg husker rigtigt) og ikke først måneden efter. supersmart

skønt.
Min bankdame er ikke så glad PT:i

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Kruse90 skriver:

skønt.

ej, men bliver de nogensinde det?

Anmeld

30. december 2010

*Toffee*

Kruse90 skriver:

skønt.

Under "udbetalinger" kan du se hvornår det kommer  Jeg får mine den 3. januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.