Falsk strubehoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Dictes mor

Dicte var til læge imorges, fordi hun igår havde lidt feber, og hun vågnede i nat og lød meget hæs og hev sådan lidt i vejrtrækningen. Da det ikke var blevet bedre hertil morgen tog vi hende til lægen, som sagde, at det er falsk strubehoste. Jeg kan nu ikke helt forstå det, for hun hoster ikke rigtig, men det kan jo være at det kommer, men jeg håber det ikke. Jeg håber, at det "bare" er lidt forkølelse. Er der nogen af jer, der ved noget om falsk strubehoste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

Det eneste jeg ved, er at det typisk er slemt om natten og at man skal sørge for masser af frisk luft...Rigtig god bedring med lille Dicte!

Anmeld

30. december 2010

Diana...

Jeg ved heller ikke så meget om det selv om min søn har haft det, men det er slemmest om natten og når det rigtig slemt fik vi til råd at tage dynen rund om ham og så ud i den friske luft så han lige kunne trække vejret rigtig også lufte GODT ud inden han skulle sove så der var frisk og køligt i rummet. 

Anmeld

30. december 2010

Missi

Det er altid værst om natten, og det bedste man kan gøre er at lade barnet sove et sted med enmasse frisk luft

Og det lyder forfærdeligt - de behøver ikke at hoste, men de lyder som en søløve

Anmeld

30. december 2010

saxa

Begge mine børn har haft falsk strubehoste - Oliver for mindre end en måned siden. Det kommer sig jo af forkølelsen og for at afhjælpe det lidt er frisk luft, damp og et løftet hovedgærde det bedste. Oliver sov ude i barnevognen (gør han nu altid) og det hjalp super meget på det - bare husk at tjekke engang imellem.

Ellers er der ikke rigtigt andet at gøre og det er heldigvis sjældent det bliver værre end hosten.

God bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.