Godmorgen... Er i friske..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2010

PernilleB

Ja, efter Anja blev forkølet, der har vi under hendes madres lagt en pude i hver ende, så hun ligger med numsen nede i midten og op med bene og op med hovedet. Og i de 4 dage har hun sovet igennem...!!! Dejligt... Idag vågnede jeg kl. 9:30.... Med en babyrøv lige i hovedet... Go morgen mor..!!!

Håber i andre har haft en bare nogenlunde OK nat med jeres små,...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

LR85

sikke en sjov og dejlig  morgen.

Vores nat har nu været lidt mærkelig. Sønnen på 10 måneder er begyndt a vågne flere gange om natten og græde så meget a man ikke bare kan give ham sutten, næææ, han må op og gåes rundt med i armene.

Men han endte da alligevel med a sove til kl 8.30, så har da fået sovet lidt.

Håber det er et tigerspring

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

louiseandersen85 skriver:

sikke en sjov og dejlig  morgen.

Vores nat har nu været lidt mærkelig. Sønnen på 10 måneder er begyndt a vågne flere gange om natten og græde så meget a man ikke bare kan give ham sutten, næææ, han må op og gåes rundt med i armene.

Men han endte da alligevel med a sove til kl 8.30, så har da fået sovet lidt.

Håber det er et tigerspring

puha, de er ikke sjove de tigerspring der.... glæder mig ikk til hende næste...!!!

Anmeld

30. december 2010

LR85

Nej, men nogen gange holder jeg humøret oppe ved a tænke på a det jo ikke vare evigt og der også har været masser a gode nætter.

Tror jeg kan få det til a hænge sammen ved a huske på a han jo før har sovet fra 20-08 uden afbrydelser, så det MÅ da komme igen ik

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

louiseandersen85 skriver:

Nej, men nogen gange holder jeg humøret oppe ved a tænke på a det jo ikke vare evigt og der også har været masser a gode nætter.

Tror jeg kan få det til a hænge sammen ved a huske på a han jo før har sovet fra 20-08 uden afbrydelser, så det MÅ da komme igen ik

Hehe,.... et sjovt du siger det ikk fortsætter... har du glemt dit barn bliver teenager en dag...

Anmeld

30. december 2010

sarahf

PernilleB skriver:

Hehe,.... et sjovt du siger det ikk fortsætter... har du glemt dit barn bliver teenager en dag...

jamen godmorgen min datter på 15 mdr. sover stadigvæk og klokken er 11,16 skønt at kunne sove længe selv hav en vidunderlig dag alle sammen

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

sarahf skriver:

jamen godmorgen min datter på 15 mdr. sover stadigvæk og klokken er 11,16 skønt at kunne sove længe selv hav en vidunderlig dag alle sammen

ëj hvor snyd... men dejligt for dig hun sover længe...!!

Anmeld

30. december 2010

sarahf

PernilleB skriver:

ëj hvor snyd... men dejligt for dig hun sover længe...!!

jamen det syntes jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.