veer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Mimbi

Jeg har siden kl.5-6 imorges havt veer  

Der er 6 min mellem veerne og de varer 45 sekunder men jeg er bare bange for at det er snyde veer, fordi jeg har ikke termin før 15 januar... :/ 

nogle idéer om hvordan jeg kan få dem til at blive stærkere??

BTW skal til JM kl.10.20 håber på at hun kan "hjælpe" veerne mere igang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

birthee

Ved ikke lige hvad du kan gøre, for at gøre dem stærkere, men vil da krydse fingre for at jm måske kan gøre noget - løsne hinder evt.??? Og så håber jeg da at jeres lille baby melder sig på banen i løbet af dagen

Anmeld

30. december 2010

B&J

uhh lyder super spænde glæder mig vildt meget til du fortæller hvordan det er gået hvis ikke de tager til og beholder dig puster en masse vee støv efter dig

Anmeld

30. december 2010

wiebking

Uhhh hvor spændende..... Da mine veer så småt gik igang sidst men ikk rigtig blev til mere, tog jeg tøj på og gik en LANG tur.....senere på dagen tog de til i styrke..

Anmeld

30. december 2010

Mimbi

tak for vestøv, håber du puster meget  

håber sååååå meget på at det er rigtige veer men jeg er du sku ved at være lidt nervøs nu hihi

Ja måske kunnu JM lave hyndeløsning det ville være super dejligt

Anmeld

30. december 2010

LR85

ej hvor spændende.

Håber IKKE de går i sig selv, men godt du skal til jordemoder her snart, så kan du få svar på de sidste ting.

Glæder mig til en update

Anmeld

30. december 2010

Mimbi

hej igen

Kom hjem fra JM og var lidt skuffet... veerne var stoppede lidt op og jeg var ikke åbnet noget og her nu så har jeg ingen veer ! men har tænkt mig at gå uden tur og så se om det ikke kan sætte skub i tingene...

knus

Anmeld

30. december 2010

B&J

Mimbi skriver:

hej igen

Kom hjem fra JM og var lidt skuffet... veerne var stoppede lidt op og jeg var ikke åbnet noget og her nu så har jeg ingen veer ! men har tænkt mig at gå uden tur og så se om det ikke kan sætte skub i tingene...

knus

håber snart de vender tilbage

Anmeld

30. december 2010

twinboys

Puuuhh håber da ikke det er veer endnu... Bedre at føde tæt på termin end for tidligt...

Fødte selv i uge 25 ikke det bedste for mine drenge

Anmeld

31. december 2010

Mimbi

twinboys skriver:

Puuuhh håber da ikke det er veer endnu... Bedre at føde tæt på termin end for tidligt...

Fødte selv i uge 25 ikke det bedste for mine drenge

så er de startede igen skal en tur ind på fødegangen nu  

nu har jeg kun 17 dager til termin så det må da godt komme og JM siger at det ca. vejer 3200 gr så det er stort nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.