Læn -smerter, og blive hjemme fra arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Mus84

Hej tøser.

Jeg har en gang imellem læn smerter og hvor jeg synes det er hårdt bare at sidde op, især fordi jeg står i butik og går og står meget op da det er en stor forrretning jeg er i.

Er jeg for pylret til at blive hjeme engang imellem fordi jeg har ondt eller skal man bare bide det i sig fordi ved godt det ikke er nogen sygdom og være gravid! Men til tider når jeg har 10-20 vagter pyha så er det svært at holde dagen ud!

Hvad gør i på jeres arbejde og hvor tit sker det at i bliver hjemme pga graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Marco2

Kunne ikke finde på at blive hjemme fra arbejde pga graviditeten.

AG

Anmeld

30. december 2010

B&J

jeg syntes heller ikke du skal blive hjemme hold nogle flere pauser ind i mellem få sat dig ned og slap lidt af få noget vand...

Anmeld

30. december 2010

Chr-Hei

Mus84 skriver:

Hej tøser.

Jeg har en gang imellem læn smerter og hvor jeg synes det er hårdt bare at sidde op, især fordi jeg står i butik og går og står meget op da det er en stor forrretning jeg er i.

Er jeg for pylret til at blive hjeme engang imellem fordi jeg har ondt eller skal man bare bide det i sig fordi ved godt det ikke er nogen sygdom og være gravid! Men til tider når jeg har 10-20 vagter pyha så er det svært at holde dagen ud!

Hvad gør i på jeres arbejde og hvor tit sker det at i bliver hjemme pga graviditeten??

Arbejder selv i butik men dog i en café .. Og der er det ikke bare så nemt bare at holde flere pauser, i hvertfald ikke der hvor jeg arbejder.. ved ikke med dit arbejde ?

Men jeg døjer også en del med min læn eftersom jeg står en del op og har dumme arbejdsstillinger. Ved ikke om jeg vil blive hjemme fra arbejde hvis det blev slemt (har jeg ikk gjort endnu) men det kan virkelig være sejt have en så lang dag.. Jeg har snakket en del med alle mulige om det og har besluttet snakke med min læge om hvad han syntes.. For man er bare helt færdig når man har fri

Han må jo ku fortælle hvad der er bedst... (:

Anmeld

30. december 2010

heisamig

Hey you.

Puuh... jeg kender det, og jeg er ikke engang særlig langt henne. Men jeg døjer med merkant ondt i lænden især når jeg går og står meget - hvilket er ret genialt når man arbejder i Magasin og derved ikke sidder ned overhoved (kun en pause selvfølgelig). Jeg har klaret mig igennem julen med meget lange arbejdsdage og få pauser. Jeg har dog besluttet mig for, at når jeg fortæller bossen nyheden vil jeg bede om vagter med færre timer (jeg var på arbejde i 14,5 time her den anden dag pga udsalget) og give mig selv lov til at tage ekstra pause i løbet af dagen, hvilket jeg ellers aldrig har gjort før eller i øvrigt har drømt om.

Jeg kan udemærket se dilemmaet for dig, for det er ikke sikkert, at det er muligt for dig at holde pause hvis I er få på arbejde.

Jeg har simpelthen besluttet mig for, at sådan er det bare og jeg vil ikke have dårlig samvittighed over det. Hellere møde op til færre timer og flere pauser, end ikke at kunne overskue det fra morgenstunden pga smerter og derved melde sig syg.

Det tænker jeg

Anmeld

30. december 2010

Mus84

Nu er det bare sådan på mit arbejde, i min afdeling er der langt til personalestuen hvor jeg kan sidde og slappe af, så dvs jeg skal gå mange skridt bare for en lille pause, selvfølgelig kan jeg sætte mig på en elefantfod på vores lager det er bare slet ikke det samme når det både gør ondt og sidde og stå. Jeg er idag uge 23+0 og er en meget lille pige på 158 og vejede før kun 48 og har allerede næsten taget 7 kilo på, og jeg har aldrig kunnet tage på så tror min krop sagtens kan mærke og derimod og siger fra, fra de mange kilo.. ;/

Tror jeg vil spørge min læge eller jordmoder omkring dette, måske jeg kan blive deltidssygemeldt når jeg kommer lidt længere frem.. Min arbejdsplads er heldigvis forstående når jeg har taget en sygedag for dette..

Min arbejdsdag består jo nærmest kun i at slæbe, gå ligge på plads højt oppe og langt nede.. Der er mange der ikke forstår det kan være rigtig hårdt at stå i butik især når man er gravid..

Men tak for svarene piger, det er meget rart lige at vide om jeg er på sidespor eller alt for pyldret, det synes jeg nu ikke jeg er, man skal os passe på sin krop og sig selv under graviteten og det er helt okay sys jeg, tænk hvis man ikke passede på og slappede af og der skete noget i forløbet så ville jeg da aldrig tilgiv mig selv for ikke ha passet på.

Nu sidder jeg så herhjemme efter en 10-20 vagt, og har så ondt i min ryg, og min kæreste er ingen gang hjemme til at massagere den ;D av av og har samtidig helt vildt meget luft i tarmene som ikke vil ud!!! ;/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.