Nu er det bare sådan på mit arbejde, i min afdeling er der langt til personalestuen hvor jeg kan sidde og slappe af, så dvs jeg skal gå mange skridt bare for en lille pause, selvfølgelig kan jeg sætte mig på en elefantfod på vores lager det er bare slet ikke det samme når det både gør ondt og sidde og stå. Jeg er idag uge 23+0 og er en meget lille pige på 158 og vejede før kun 48 og har allerede næsten taget 7 kilo på, og jeg har aldrig kunnet tage på så tror min krop sagtens kan mærke og derimod og siger fra, fra de mange kilo.. ;/
Tror jeg vil spørge min læge eller jordmoder omkring dette, måske jeg kan blive deltidssygemeldt når jeg kommer lidt længere frem.. Min arbejdsplads er heldigvis forstående når jeg har taget en sygedag for dette.. 
Min arbejdsdag består jo nærmest kun i at slæbe, gå ligge på plads højt oppe og langt nede.. Der er mange der ikke forstår det kan være rigtig hårdt at stå i butik især når man er gravid.. 
Men tak for svarene piger, det er meget rart lige at vide om jeg er på sidespor eller alt for pyldret, det synes jeg nu ikke jeg er, man skal os passe på sin krop og sig selv under graviteten og det er helt okay sys jeg, tænk hvis man ikke passede på og slappede af og der skete noget i forløbet så ville jeg da aldrig tilgiv mig selv for ikke ha passet på.
Nu sidder jeg så herhjemme efter en 10-20 vagt, og har så ondt i min ryg, og min kæreste er ingen gang hjemme til at massagere den ;D av av og har samtidig helt vildt meget luft i tarmene som ikke vil ud!!! ;/
Anmeld