Spændingshovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2010

-Milla-

Hej alle.

Hermed et lille tip til "selvhelbredelse" af spændingshovedpine.

Jeg har i halvanden uges tid været ramt af en slem forkølelsesvirus. De sidste par dage har jeg døjet med meget hovedpine lige fra morgen til aften. Som gravid må man jo "helst" ikke tage panodil, så igår morges var jeg træt af bare at ligge syg, ikke komme udenfor en dør og allermest af den dundrende hovedpine!

Jeg fandt en bog frem "Tryk dig sund- Gør det selv guide til et bedre helbred" af Hugo Nielsen. (Har fået fys behandlinger efter samme princip, som i bogen tidligere, så ved at det virker, men det er jo også på et proffesionelt niveau.)
Jeg gik så småt i gang med de forskellige tryk, så godt jeg nu kunne og vupti efter et stykke tid kunne jeg faktisk mærke det lykkedes at løsne op og fjerne de fleste spændinger.

Herefter tænkte jeg at nu måtte jeg bare ud og få løsnet lidt mere op i de stive og spændte muskler. Så jeg hoppede i løbetøjet, og var selvfølgelig godt pakket ind.
Efter turen blev jeg endnu en gang glædeligt overrasket. Hovedpinen var nu helt væk!

Det blev lidt langt, men tak fordi I læste med. Havde lige brug for at komme ud med min glæde over at slippe af med hovedpinen, og faktisk kunne nyde en hel dag både hjemme og ude.

Nu kan kæresten og jeg begge glæde os til at fejre nytår med vores venner, det kunne vi ikke for et par dage siden. Godt nok var der lidt hovedpine i morges også, men nu ved jeg at jeg selv kan gøre noget ved den. Og det er SKØNT!

Rigtig godt nytår til Jer alle.

Camilla

PS, der er mange andre emner som "Selvhjælp til graviditet(der mærker man ikke effekten med det samme, men det kræver behandling hver dag), "Ondt i knæene", Ondt i ryggen", "Kolik hos spædbørn" og mange mange flere emner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

mariamiss6

Det var da en bog man kan bruge til noget hva'

Tillykke med at du nu har styr på hovedpinen. Og så lad os da håbe andre kan få gavn af dit råd

Anmeld

5. januar 2011

-Milla-

mariamiss6 skriver:

Det var da en bog man kan bruge til noget hva'

Tillykke med at du nu har styr på hovedpinen. Og så lad os da håbe andre kan få gavn af dit råd

Ja, den er bare super, og jeg håber da at der er andre, som kan få gavn af den om man er gravid eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.