Flashback på 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

ChatH

Uhh efterhånden som vi nærmer os nytårs aften begynder man at tænke på hvad man har oplevet og opnået i 2010. Her syntes jeg det har været en del.

• vi har overlevet et år i samme hus med mine forældre 24 - 7.
  • vi har overlevet den kæmpemæssige kamp ved topdanmark som bare er blevet ved og ved.
  • vi har fået bygget huset præcist som vi ville  have det.
  • vi har i den forbindelse også brugt hver en øre vi har ejet
  • vi havde trods alt en skøn sommerferie hvor vi nød vores lille familie i fulde drag.
  • vi har - EJ undskyld syntes bare den var sjov..
  • vi fik af vide vi skulle udvide familien med en lille
  • Jeg fødte verdens smukkeste og nemmeste lille mand - dog igennem 16 timer hvilket godt kunne have været undværet.
  • min mand og jeg er begge kommet et år tættere på de 30.. pu ha.
  • Mine prinsesser er blevet 4 år- de starter i minisfo/skolo og 1 1/2år
  • De er blevet de bedste storesøstre man kan tænke sig
  • Og ikke mindst aå hænger vi stadig sammen herhjemme og har fået de småproblemer byggeriet har medført sig væk og er efterhånden total forelsket igen.

Jeg sidder og tænker at det har været et møg hårdt år men også et megt fantastisk år.

Ønsker ikke for min værste fjende de skal opleve det vi har været igennem, det er ikke menneskeligt og tror slet ikke folk kan sætte sig ind i hvordan det har været. men til trods for de mange tårer der er grædt vil jeg sige at 2010 har været fantastisk og jeg er dybt taknemmelig for min 3 fantastiske unger og min mand. jeg føler at jeg kan klare alt med de 4 i  mit liv og det er jo det vigtigste.

2011 byder blandt andet på følgende

• orden i vores økonomi
  • slankekur
  • orden på vores hus
  • opsparing til ny bil
  • opsparing til sommerferie samt en tur til pipi land som pigerne ønsker sig
  • barnedåb

og ja så ser vi hvad tiden bringer...

bare et lille indlæg fra mig der lige grublede lidt over det sidste år!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

sarahb

snøøøøøft, jeg sidder med tåre i øjnene...

hvor smukt, what dosen´t kill u makes u stronger... Det passer vist meget godt på jer

Anmeld

30. december 2010

oo

2010 har været et vildt år, synes jeg! også bare på NS generelt, men måske er det bare fordi man lever sig så meget ind i folks liv? for selvom jeg absolut ikke altid får svaret på alle indlæg, så er det sjældent der er et der går min næse forbi

jeg glæder mig til et 2011 med jer allesammen

Anmeld

30. december 2010

ChatH

sarahb skriver:

snøøøøøft, jeg sidder med tåre i øjnene...

hvor smukt, what dosen´t kill u makes u stronger... Det passer vist meget godt på jer

ja ikke søde? syntes også vi har taget vores tørn nu

Anmeld

30. december 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

2010 har været et vildt år, synes jeg! også bare på NS generelt, men måske er det bare fordi man lever sig så meget ind i folks liv? for selvom jeg absolut ikke altid får svaret på alle indlæg, så er det sjældent der er et der går min næse forbi

jeg glæder mig til et 2011 med jer allesammen

præcis, det er utroligt at man kan have så tæt et forhold som vi har. elsker det simpelthen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.