Min mor er syg ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer jeg skriver ano fordi jeg bare har brug for at komme ud med det.. jeg er en kvinde i 30'erne som har en dejlig mand og børn. Min kære mand har desværre ingen forældre tilbage.. og nu er min mor blevet syg  hun har fået kræft i den ene nyre.. jeg er ret så bange, selvom de siger der er gode chancer og den er opdaget tidligt hun skal opereres i Januar.. Hun virker bare så træt.. og min mor er nærmest super mor som kan så mange ting og altid hjælper andre mennesker. hun er kun i 50'erne.. jeg forstår det ikke rigtigt..

Ja jeg havde bare brug for at komme ud med det.. trænger bare til lidt opmundring.. nogen som har nogen gode historier..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

heaven

hey

jeg har ingen god historie - endnu - ville bare give dig et kram og fortælle dig jeg ved hvordan du har det. Jeg har selv en kræftsyg mor, hvor vi ikke ved endnu, hvilken vej det går... hun har hjernecancer på stadie 3 , stadie 4 betyder kun mulighed for livsforlængende behandling... så det er rigtig meget alvor, og jeg kender ALT til det følelsesmæssige kaos du er i.. det er pissehårdt at have en syg mor - og særligt cancer er SÅ fej  og lumsk en sygsom, der desværre får lov at tage for mange liv. Dog synes jeg du skal forsøge at finde lidt trøst i at lægerne siger der er gode chancer.... men kan godt forstå du er bange og ked....

Knuz Jannie

Anmeld

30. december 2010

mortilflere

Har desværre kun et monster stort kram til dig , håber din mor klare den , måske er det chokket der gør hende træ???

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

tak for jeres søde svar..

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

heaven skriver:

hey

jeg har ingen god historie - endnu - ville bare give dig et kram og fortælle dig jeg ved hvordan du har det. Jeg har selv en kræftsyg mor, hvor vi ikke ved endnu, hvilken vej det går... hun har hjernecancer på stadie 3 , stadie 4 betyder kun mulighed for livsforlængende behandling... så det er rigtig meget alvor, og jeg kender ALT til det følelsesmæssige kaos du er i.. det er pissehårdt at have en syg mor - og særligt cancer er SÅ fej  og lumsk en sygsom, der desværre får lov at tage for mange liv. Dog synes jeg du skal forsøge at finde lidt trøst i at lægerne siger der er gode chancer.... men kan godt forstå du er bange og ked....

Knuz Jannie

jeg prøver også at tænke på det posetive hun skal til forundersøgelse her inden hun skal opereres for at tjekke den anden lunge.. så håber bare der slet ikke er noget der.. dog kan det stadig godt være lidt frustrerende når man snakker med hende i telefonen og kan høre hvor træt hun er...

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Jeg har ikke selv haft kræft inde på livet, men jeg har overlevet 1 dødsdom og 2 'det er bare ærgeligt - lev med det', domme fra lægeverdenen. og jeg er 32 år idag og så rask som man kan blive med mine gener og knogler.

Naturligvis har jeg skavanker, som jeg plejer at sige: jeg er bygget af brugte reservedele.

Så jeg kan ikke udtale mig om kræft, men mirakler sker og lægerne er blevet MEGET dygtige til at helbrede for kræft. TRO på det og giv hende en masse kærlighed.

God bedrig til din mor.

Anmeld

30. december 2010

heaven

jeg prøver også at tænke på det posetive hun skal til forundersøgelse her inden hun skal opereres for at tjekke den anden lunge.. så håber bare der slet ikke er noget der.. dog kan det stadig godt være lidt frustrerende når man snakker med hende i telefonen og kan høre hvor træt hun er...

jamen det er da vildt frustrende, det er jo også en meget følelsesmæssig hård situation i står i.... i må håbe på det bedste... min mor er også meget meget træt, har dage hvor hun sover op til 20 timer i døgnet i øjeblikket men, som jeg siger til hende, det er trods alt en ok bivirkning ift så meget andet, som f.eks opkast el.lign.... "bare" at lægge sig til at sove, fordi man ikke kan holde øjnene åbne - hellere det, end at ligge med hovedet i kummen og kaste op konstant... men det er jo nemt at sige, når det ikke er en selv, der står i det... hvis man sædvanligvis er vant til at have knald på, og kun sove 5-6 timer i døgnet, så er det meget, pludselig at sove 20.... men af 2 onder, vil jeg da hellere sove...

men det er så frygteligt at have en syg mor - også selvom man er voksen, det er man bare ikke helt, når det gælder ens forældre - de er jo nærmest udødelige, ikke?? man er vant til at de ligesom er de stærke osv, og pludelig er rollerne byttet om, samtidig med at man er bange for at de dør fra en.... møgsygdom!!!

Knuz Jannie

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg har ikke selv haft kræft inde på livet, men jeg har overlevet 1 dødsdom og 2 'det er bare ærgeligt - lev med det', domme fra lægeverdenen. og jeg er 32 år idag og så rask som man kan blive med mine gener og knogler.

Naturligvis har jeg skavanker, som jeg plejer at sige: jeg er bygget af brugte reservedele.

Så jeg kan ikke udtale mig om kræft, men mirakler sker og lægerne er blevet MEGET dygtige til at helbrede for kræft. TRO på det og giv hende en masse kærlighed.

God bedrig til din mor.

tak det var en dejlige historie.. tilbage til dig

Anmeld

30. december 2010

Anonym trådstarter

heaven skriver:

jamen det er da vildt frustrende, det er jo også en meget følelsesmæssig hård situation i står i.... i må håbe på det bedste... min mor er også meget meget træt, har dage hvor hun sover op til 20 timer i døgnet i øjeblikket men, som jeg siger til hende, det er trods alt en ok bivirkning ift så meget andet, som f.eks opkast el.lign.... "bare" at lægge sig til ay sove fordi man ikke kan holde øjnene åbne - hellere det end at ligge med hovedet kummen og kaste op konstant... men det er jo nemt at sige når det ikke er en selv der står i det... hvis man sædvanligvis er vant til at have knald på, og kun sove 5-6 timer i døgnet, så er det meget pludselig at sove 20.... men af 2 onder, vil jeg da hellere sove...

men detr er så frygteligt at have en syg mor - også selvom man er voksen, det er man bare ikke når det gælder ens forældre - de er jo nærmest udødelige, ikke?? msn er vant til at de ligesom er de stærke osv, og pludelig er rollerne byttet om, samtidig med at man er bange for at de dør fra en.... møgsygdom!!!

Knuz Jannie

Ja det er rigtigt udødelige..

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Anonym skriver:

tak det var en dejlige historie.. tilbage til dig

Håber på en positiv update i løbet af det næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.