jeg prøver også at tænke på det posetive hun skal til forundersøgelse her inden hun skal opereres for at tjekke den anden lunge.. så håber bare der slet ikke er noget der.. dog kan det stadig godt være lidt frustrerende når man snakker med hende i telefonen og kan høre hvor træt hun er...
jamen det er da vildt frustrende, det er jo også en meget følelsesmæssig hård situation i står i.... i må håbe på det bedste... min mor er også meget meget træt, har dage hvor hun sover op til 20 timer i døgnet i øjeblikket
men, som jeg siger til hende, det er trods alt en ok bivirkning ift så meget andet, som f.eks opkast el.lign.... "bare" at lægge sig til at sove, fordi man ikke kan holde øjnene åbne - hellere det, end at ligge med hovedet i kummen og kaste op konstant... men det er jo nemt at sige, når det ikke er en selv, der står i det... hvis man sædvanligvis er vant til at have knald på, og kun sove 5-6 timer i døgnet, så er det meget, pludselig at sove 20.... men af 2 onder, vil jeg da hellere sove...
men det er så frygteligt at have en syg mor - også selvom man er voksen, det er man bare ikke helt, når det gælder ens forældre - de er jo nærmest udødelige, ikke?? man er vant til at de ligesom er de stærke osv, og pludelig er rollerne byttet om, samtidig med at man er bange for at de dør fra en.... møgsygdom!!!
Knuz Jannie
Anmeld