2011 bliver mit år :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Mutti2

Det skal det bare.

2010 har for míg været et lorteår med mange forhindringer. Startede året med at være sammen med et fjols, hvor jeg troede det var den rigtige, som lå i med en anden, og som ikke var mand nok til at fortælle mig sandheden, så han dumpede mig over sms.

Skolen har bare været elendig (2 dumpet eksamener). Og en undervisning der rent ud sagt er helt til grin.

Vennerne er stille og roligt forsvundet.

Værst af alt har det været et år, hvor min datter har været meget syg. Og man har ikke kunnet finde ud af hvad hun har fejlet.

datede så en anden sød gut. Men som også svigtede mig en del, og som ikke kunne acceptere at jeg ikke er så god til at vise følelser. Har afsluttet det for alvor i dag efter 9 mdr.

Julen har generelt været den værste af slagsen nogensinde, med masser af familie intrier osv.

Der har været en træls flytning, som har resulteret i at jeg har dobbelt husleje i 2 mdr (dec og jan). Og at jeg i hele januar mdr har bopæl i Randers men praktikplads og dagpleje i Thisted. Så vi kommer til at bo lidt rundt omkring.

Og som rosinen i pølse enden.... Så har jeg haft kontakt til min læge da jeg igennem 3- 4 mdr har haft en fornemmelse af at noget var galt med mig. Det viser sig så at jeg har stress. Og at det er helt oppe i det sorte felt. Hvilket er meget meget slemt og alvorligt. Hvilket har resulteret i synsforstyrrelser, mave problemer, kvalme og opkastninger, ingen nattesøvn, uro i hele kroppen, meget kort lunte, svimmelhed, væmmelig fornemmelser i kroppen og meget meget mere.

Jeg er træt, udkørt og jeg har det virkeligt ikke godt.

Derfor er jeg fast besluttet på at 2011 bliver MIT år. Jeg vil forsøge at skabe noget positivt i mit liv, og nyde det jeg har. Året skal gå ud på at skabe et netværk og opbygge et fantastisk liv med min dejlige datter. Vi fortjener det.

Andre der er med på den vogn??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Troldemommi

Jeg syntes det lyden som en god plan du har der ønsker dig held og lykke i det nye år det trænger du vist til

Godt nytår :-)

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

Jeg hepper på, at du får et sjovere og nemmere år 2011.
Sikke noget møg at du har fået stress .....og det hjælper jo ikke ligefrem, at I skal leve lidt "på må og få" i den kommende tid, kan man sige.

Jeg kender dig ikke, men vil bare sige, at jeg også er bosat i Randers.
Så hvis du trænger til selskab og sludder, så kan vi altid arrangere noget. Og hvis jeg kan være behjælpelig på nogen måde, så vil jeg gerne det.

Og jeg er sikker på, at der stadig findes gode og ordentlige mænd med kvaliteterne i orden, og at du nok skal finde ham. Det bliver bare svært at tro på, når man lige har brændt nallerne! Følelserne er så svære at sætte i bås, og man ender nemt med at isolere sig endnu mere, hvis man bliver behandlet skidt, fordi man jo kan blive så bange for, at det skal såre én igen ......og nok endnu mere følsom, når man har et barn med sig også.

Jeg håber I snart kan få noget ro på Jeres tilværelse. Være på én fast bopæl og høre til ét sted. Og du kan få noget ro omkring dit liv, så du kan få det bedre.

Jeg er sikker på, at det nok skal gå, og nok skal blive bedre
Jeg håber for dig/jer, at 2011 bliver et kanon år med kærlighed og glæde.

Det håber jeg for ALLE .....inklusiv mig selv og min familie

Anmeld

30. december 2010

Pena

Jeg er totalt med på den vogn.

Mit 2009 var det værste i mit liv... Troede jeg. Så kom 2010 og ja endnu et lorte år.

Så nu orker jeg snart ikke mere bøvl oveni knoppen. Lidt medvind kunne være rigtig dejligt og tiltrængt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.