Min mave kilder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.646 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2010

JustMe

Jeg skriver for at høre, om andre har oplevet det samme.

Det kilder helt vildt på min mave ude i siderne! Hvis jeg lige klør på maveskindet det pågældende sted stopper det et sekund eller to, og så kommer det ellers igen...enten samme sted eller lidt forskudt. Det er så jeg nogle gange sidder og fniser som en lille skolepige

Min svigermor mener, der er fordi huden er begyndt at give sig, men jeg mærkede bare intet til det, da min mave voksede et ordentligt ryk på kort tid for en uges tid eller to siden...og huden er jo strukket mest foran på maveskindet, ikke i siderne

Jeg har været lidt i tvivl om, hvorvidt det måske er små spark indefra, der så føles som kilderi udefra? Nogle gange føles det nemlig som et lille kildende spark eller fiskeslag mod maveskindet lige på indersiden...få mm under huden. Det kommer faktisk kun, når jeg sidder ned, så vidt jeg har lagt mærke til.

I tilfælde af, at svigermor har ret, er jeg begyndt at pleje huden på maven med lidt olie, men ville alligevel lige høre, om andre har mærket noget lignende og har et bud på, hvad det kan skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Janni.

JustMe skriver:

Jeg skriver for at høre, om andre har oplevet det samme.

Det kilder helt vildt på min mave ude i siderne! Hvis jeg lige klør på maveskindet det pågældende sted stopper det et sekund eller to, og så kommer det ellers igen...enten samme sted eller lidt forskudt. Det er så jeg nogle gange sidder og fniser som en lille skolepige

Min svigermor mener, der er fordi huden er begyndt at give sig, men jeg mærkede bare intet til det, da min mave voksede et ordentligt ryk på kort tid for en uges tid eller to siden...og huden er jo strukket mest foran på maveskindet, ikke i siderne

Jeg har været lidt i tvivl om, hvorvidt det måske er små spark indefra, der så føles som kilderi udefra? Nogle gange føles det nemlig som et lille kildende spark eller fiskeslag mod maveskindet lige på indersiden...få mm under huden. Det kommer faktisk kun, når jeg sidder ned, så vidt jeg har lagt mærke til.

I tilfælde af, at svigermor har ret, er jeg begyndt at pleje huden på maven med lidt olie, men ville alligevel lige høre, om andre har mærket noget lignende og har et bud på, hvad det kan skyldes?

Det kan nemt være dit barn, du så småt er begyndt at mærke tror jeg. Jeg har selv haft samme oplevelse som dig, og jeg har ingen strækmærker i siderne. 

Anmeld

30. december 2010

betiinsen

det er barnet der bevæger sig.. er lige så langt som dig og har kunne mærke det i en uge til to.. man kan også mærke det udenpå, eller jeg kan ihvertfald nu.. og synes også det er ret reglmessig.. altså morgen og aften, og så hvis jeg sidder meget i en periode af dagen

Anmeld

30. december 2010

JustMe

Jamen, det kilder netop samme sted, som om der er én, der dasker blidt til mig indefra...kæresten sagde også, han kunne føle et lille bitte prik uden på huden i går

...og det er nærmest kommet fra den ene dag til den anden; kun i siderne og faktisk kun, når jeg sidder ned

Ih, hvor skønt! Så behøvede jeg ikke vente så længe alligevel, trods min moderkages placering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.