Jeg skriver for at høre, om andre har oplevet det samme.
Det kilder helt vildt på min mave ude i siderne! Hvis jeg lige klør på maveskindet det pågældende sted stopper det et sekund eller to, og så kommer det ellers igen...enten samme sted eller lidt forskudt. Det er så jeg nogle gange sidder og fniser som en lille skolepige 
Min svigermor mener, der er fordi huden er begyndt at give sig, men jeg mærkede bare intet til det, da min mave voksede et ordentligt ryk på kort tid for en uges tid eller to siden...og huden er jo strukket mest foran på maveskindet, ikke i siderne 
Jeg har været lidt i tvivl om, hvorvidt det måske er små spark indefra, der så føles som kilderi udefra? Nogle gange føles det nemlig som et lille kildende spark eller fiskeslag mod maveskindet lige på indersiden...få mm under huden. Det kommer faktisk kun, når jeg sidder ned, så vidt jeg har lagt mærke til. 
I tilfælde af, at svigermor har ret, er jeg begyndt at pleje huden på maven med lidt olie, men ville alligevel lige høre, om andre har mærket noget lignende og har et bud på, hvad det kan skyldes? 
Anmeld