Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustMe skriver: Tak Det var nu meget rart at finde ud af, så jeg havde forklaringen på, hvorfor jeg intet havde mærket.
Tak Det var nu meget rart at finde ud af, så jeg havde forklaringen på, hvorfor jeg intet havde mærket.
Ja, det er så rigtig nok. Så man ikke går og er bekymret for barnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt... Det er bar så mega skønt...
Sandra - uge 31+3
sandratobias skriver: Dejligt... Det er bar så mega skønt... Sandra - uge 31+3
Ja det er nemlig så
malenecl skriver: Ja, det er så rigtig nok. Så man ikke går og er bekymret for barnet
Lige præcis. Så er det lidt nemmere ikke at føle, at det er uretfærdigt, når alle andre omkring min termin eller endda før, mærker liv hver dag
JustMe skriver: Lige præcis. Så er det lidt nemmere ikke at føle, at det er uretfærdigt, når alle andre omkring min termin eller endda før, mærker liv hver dag
Ja nemlig . Held og lykke med din graviditet og jeg håber for alt i verden at du snart mærker liv .
malenecl skriver: Ja nemlig . Held og lykke med din graviditet og jeg håber for alt i verden at du snart mærker liv .
Tusind tak , og al held og lykke til dig også
JustMe skriver: Tusind tak , og al held og lykke til dig også
Tak
malenecl skriver: Jeg er begyndt at mærke meget liv! Når jeg ligger hånden på min mave, kan jeg mærke det!! . Er såååå glad for at endelig at kunne mærke det rigtigt . Ved ikke hvad jeg skulle med dette indlæg, ville bare ud med det - Malene, 22+3
Jeg er begyndt at mærke meget liv! Når jeg ligger hånden på min mave, kan jeg mærke det!! . Er såååå glad for at endelig at kunne mærke det rigtigt .
Ved ikke hvad jeg skulle med dette indlæg, ville bare ud med det
- Malene, 22+3
Det er bare så dejligt at kunne mærke. Kan huske jeg var på job første gang det skete, men jeg var slet ikke i tvivl om at det var vores kommende søn, jeg mærkede.
Nyd det
Ihhh så dejligt!!! Kan jeg godt forstå!!! Jeg var selv helt vild lykkelig da jeg kunne mærke hende hvedag.. kunne ligge der i timer og vente Men endnu bedre blev det da min kæreste også kunne mærke hende nogle uger senere.. Nu falder han altid i søvn med hånden på maven Det bare det mest hyggelige og bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128