mærke liv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Mother-love

hej alle i dejlige tøser...

Jeg er simpelhen så glad jeg er sikker på at igår var første gang jeg mærkede liv..

kæresten og jeg lå på sofaen hvor vi lige havde skreget af grin over et eller andet jeg egentlig ikke ved hvad var.. Og der ligger jeg så med hånden på min mave, hvor lige pludselig mærker et lille tryk på indersiden af min hånd.. jeg tænkte var det eller nej var det nok ikke. Så mærkede jeg det igen mit maveskind blev ca. skubbet 1cm udaf. og jeg kunne mærke det på indersiden også. min kæreste lagde hånden på min mave og han regnede ikke med at mærke noget... men lige pludselig så han helt mærkelig ud i hovedet. Han blev helt rørt. han mærkede også et lille puf.

kan det virkelig passe at jeg kan mærke på meget når jeg kun var 16+5 igår? jeg har ikke mærket de der såkaldte bobler som folk snakker om...

hvornår mærkede i liv første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mor til 2 skønne piger .

uge 20 .
og tillykke med bebsi

Anmeld

29. december 2010

sandratobias

Jeg ku mærke liv begge gange i uge 15...
Kan så ikk huske hvornår min kæreste ku mærke spark 1. gang... 

Anmeld

29. december 2010

Mother-love

kiwii skriver:

uge 20 .
og tillykke med bebsi

mange tak

Anmeld

29. december 2010

Mother-love

sandratobias skriver:

Jeg ku mærke liv begge gange i uge 15...
Kan så ikk huske hvornår min kæreste ku mærke spark 1. gang... 

okay det var godt nok også tidligt... men synes det er ret vildt at jeg allerede kunne mærke det.. for jeg havde egentlig sat i hovedet at der nok mindst gik en 3 uger endnu før jeg ville mærke noget til hende

Anmeld

29. december 2010

Maria-s

Jeg mærkede også liv med sikkerhed omkring uge 16-17 stykker

Anmeld

30. december 2010

sandratobias

michelledam skriver:

okay det var godt nok også tidligt... men synes det er ret vildt at jeg allerede kunne mærke det.. for jeg havde egentlig sat i hovedet at der nok mindst gik en 3 uger endnu før jeg ville mærke noget til hende

Oka... Ja man kan da i hvert fald blive overrasket.. Men dejligt når man kan mærke liv.. Jeg var ikk så bekymret mere efter jeg ku mærke liv... 

Anmeld

30. december 2010

Mother-love

sandratobias skriver:

Oka... Ja man kan da i hvert fald blive overrasket.. Men dejligt når man kan mærke liv.. Jeg var ikk så bekymret mere efter jeg ku mærke liv... 

sådan er der nok mange der har det... men jeg har ikke egentlig ikke været bekymret siden før uge 11 tror jeg... men vi har også været til scanning 2 gange.. altså Nf og en 3D hvor vi fik kønnet afvide og skal jo op til MD scanning her den 21. januar. men også fordi hun er str. mæssigt 2 dage længere end hendes "alder" så hun lever godt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.