Fantastisk eftermiddag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Mira0911

Idag havde Julie besøg af sin skønne fætter... I starten skulle de lige se hinanden an, efter kort tid, legede de bare så godt sammen... 

Dog lidt skænderi om legesagerne... Min søster og Jeg synes det var så fedt at se de legede så godt sammen... 

I perioder havde de begge "Nej hatten" på og andre "Fjolle hatten" på... Det var så skægt.. Når den ene sagde nej til noget, gjorde den anden også... Og sådan blev de bare ved.. 

Alt hvad jeg sagde eller min søster gjorde, det sagde hendes søn efter.. Det lød bare så sødt... Han er bare blevet rigtig god til at snakke... 

Han bliver 3 til Juli... Store herlig knægt! Julie er bare rigtig glad for ham... 

Synd de ikke leger mere sammen end nu.. De ses ca 4 gange om året.. ALT for lidt... Det vil jeg helt klart prøve at se om jeg kan få ændret... 

De skal sq nyde hinanden mens de kan og vi bor 15 min fra hinanden sådan ca... 

Vil bare ud med min glæde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Bare mig..

Det lyder som en rigtig god dag i har haft træls de ikke leger hehe sammen når de leger sågodt. ja det må du se og få gjort noget ved

Anmeld

31. december 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det lyder som en rigtig god dag i har haft træls de ikke leger hehe sammen når de leger sågodt. ja det må du se og få gjort noget ved

Det var super skønt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.