hm. 9 uge og allerede mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.478 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Anonym trådstarter

hm. jeg er en forholdsvis "slank" pige med i forvejen lidt topmave, - men de sidste par dage er min mave nederste del nærmest blevet spids og hård og oppe under brystet går det ind i begge sider.. det ser vildt ud..
er det "vand" eller kan det være babyen der viser sig ? altså misforstå mig ikke, men tror da selv det bare er "vand" eller hvad man nu kalder det..  ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

A&F

Anonym skriver:

hm. jeg er en forholdsvis "slank" pige med i forvejen lidt topmave, - men de sidste par dage er min mave nederste del nærmest blevet spids og hård og oppe under brystet går det ind i begge sider.. det ser vildt ud..
er det "vand" eller kan det være babyen der viser sig ? altså misforstå mig ikke, men tror da selv det bare er "vand" eller hvad man nu kalder det..  ??

Tjaa det kan da godt være, at det er babyen der viser sig nu, ellers kan det være at din mave er oppustet, hvilket jo er normalt under en graviditet. Jeg er 13 uger, og er normalvægtig med en lille topmave, dog kan man ikke ane en mave endnu synes jeg.

Tillykke med din graviditet

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Tjaa det kan da godt være, at det er babyen der viser sig nu, ellers kan det være at din mave er oppustet, hvilket jo er normalt under en graviditet. Jeg er 13 uger, og er normalvægtig med en lille topmave, dog kan man ikke ane en mave endnu synes jeg.

Tillykke med din graviditet

Mange tak, og selv tillykke

Anmeld

29. december 2010

JustMe

Da du er i 9. uge, er livmoderen ikke engang begyndt at titte op over skambenet, så det er ikke baby der gør det. Tværtimod er det sikkert oppustethed og livmoderen, der har opsamlet noget væske

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det er primært livmoderen og vandet heri, der ses, da fosteret blot er et par få cm

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Da du er i 9. uge, er livmoderen ikke engang begyndt at titte op over skambenet, så det er ikke baby der gør det. Tværtimod er det sikkert oppustethed og livmoderen, der har opsamlet noget væske

ja det er nemlig også det jeg mener .. men blev nu alligevel lidt overrasket over hvordan det så ud tidligere

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er primært livmoderen og vandet heri, der ses, da fosteret blot er et par få cm

ja lige præcis var os den teori jeg havde men var alligevel nødt til at høre

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

ja lige præcis var os den teori jeg havde men var alligevel nødt til at høre

Ja, man aner jo intet, hvis det er 1. gang, man er gravid

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, man aner jo intet, hvis det er 1. gang, man er gravid

hehe det nemlig rigtigt og det er første gang..eller rettere jeg har været gravid før men jeg fik en spontan abort da jeg var i uge 10 lige på vej ind i uge 11 :/ ...

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

hehe det nemlig rigtigt og det er første gang..eller rettere jeg har været gravid før men jeg fik en spontan abort da jeg var i uge 10 lige på vej ind i uge 11 :/ ...

Uanset hvad er det vildt stort. Held og lykke med det hele og det lille spir i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.