Se lige min mors tossede kat Mew

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2010

nilletøz

Hejsa..

Ja som overskriften siger: så se lige min mors skøre kat..

Han skal ligge alle de steder han ikke kan.

Han spiser stort set alt, bare her i dag da jeg sad og spise franske kartofler, så kom han lige forbi og skulle smage
Hvis vi har været ude og handle mig og min mor og har winderbrød (staves) med hjem skal han også smage. Ja han han spiser alt hvad vi andre spiser...

Skøre kat

Hvad med jer, har i nogen skøre billeder af jers dyr?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mor til Frederic og Freya

nilletøz skriver:

Hejsa..

Han spiser stort set alt, bare her i dag da jeg sad og spise franske kartofler, så kom han lige forbi og skulle smage
Hvis vi har været ude og handle mig og min mor og har winderbrød (staves) med hjem skal han også smage. Ja han han spiser alt hvad vi andre spiser...

Skøre kat

Havde selv en hvid tempel kat, der opførste sig lige dan.. Men han er desvære død.

Vi delte hovedpude sammen og han ville også smage på alt. Her var hans ynglings dog; kakomælk og kartofler..

Anmeld

29. december 2010

B&J

nilletøz skriver:

Hejsa..

Skøre kat

ihihihi den er lige så fjottet som vores kat var vi måtte bare desværre aflive den

her er lidt af vores laban da han levede og han hed laban han skulle jo passe til navnet

Anmeld

29. december 2010

nilletøz

B&J skriver:

ihihihi den er lige så fjottet som vores kat var vi måtte bare desværre aflive den

her er lidt af vores laban da han levede og han hed laban han skulle jo passe til navnet

Ej hvor er han/var han bare flot!!

ja de katte de kan finde ud af at lave de sjoveste ting....

Anmeld

30. december 2010

Bom

Hvor mange tossede billeder vil du se af min elskede katte???

Det første billede er taget ned i en vin kasse der står op, resten siger vist sig selv..

Pjevs er den grå og Lucky er en stribede..

Det sidste billede er ikke fjollet, men Lucky var bare SÅ sød da han var lille..

Anmeld

30. december 2010

Musen85

Hehe Smider også lige et par billeder af min den ene kat, som også har en svaghed for kasser

Og så lige et billed af hende, hvor hun er gået i "strejke" mellem deres tallerkner Hun var åbenbart mere sulten

Det sidste billed, er også hende Ved ikk lige hvorfor hun sidder sådan, men det gør hun tit, hvis hun ikk lige kan se over sofabordet

Anmeld

30. december 2010

Kløver

haha hvor et fint billede, den skal da passe på, den ikke får papir om sig og en fin sløjfe, og kommer ind under juletræet

Anmeld

30. december 2010

Pena

Havde engang en video hvor min gamle kat simba havde en tendens til at grave hoved og forpoter ned i min lange støvle. Så kom der sådan en støvle kravlende hen af gulvet med to bagben ud af. Men har den desværre ikke mere (ja både kat og videoen).

Han var meget sær (halv siameser) hvis man smed en piberenser hentede han den, og lagde den på ens skød indtil man kastede igen.

Meget meget charmerende.

Skønne katte I alle har.

Anmeld

30. december 2010

B&J

nilletøz skriver:

Ej hvor er han/var han bare flot!!

ja de katte de kan finde ud af at lave de sjoveste ting....

han var en rigtig smuk kat

ja de er sjove hvordan de kan finde på af ligge sig eller opføre sig hihihihihi det er et sjovt men også verdens dejligste dyr....

Anmeld

30. december 2010

RiUL

Ih, nogle dejlige katte I har. Jeg elsker bare katte 

Her er lidt billeder af vores dejlige kat, Mikkel. Han er en exotic shorthair (korthåret perser)

Billede 1; Han elsker at kravle ned i poser

Billede 2; Han ælter et tæppe, og prøver at lave børn med det

Og ja, de andre billeder der putter han jo bare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.