Hvor går det stærkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2010

M.O.A.R.

med de tænder!!

Simon fik sin første 15-11, nummer  to den 22-12 og nummer 3 i dag, og så lige på min fødselsdag.

Dejlig fødselsdagsgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

AWO

Næ, tillykke med de små bisser - og fødselsdagen! Der har forhåbentligt ikke været nogen bøvl i forbindelse med tænderne?

Elina fik sin første tand natten før juleaften, så vi fik stort set ikke sovet den nat...  

Anmeld

30. december 2010

M.O.A.R.

Anke skriver:

Næ, tillykke med de små bisser - og fødselsdagen! Der har forhåbentligt ikke været nogen bøvl i forbindelse med tænderne?

Elina fik sin første tand natten før juleaften, så vi fik stort set ikke sovet den nat...  

Tak skal du have

Nej, vi var faktisk utrolig overraskede over han havde fået nummer tre tand, for vi har ikke haft set det eller lagt mærke til det på nogen måde! Han tager det så ufattelig flot med de tænder, det er rigtig dejligt Han bliver lidt pjevset, men han er også småforkølet samtidig, så det svært at sige hvad han er pjevset over

Årh stakkel.. Hvordan tager hun det med tanden, er det skrig eller?

Anmeld

30. december 2010

Pige2009

MaleneF skriver:

med de tænder!!

Simon fik sin første 15-11, nummer  to den 22-12 og nummer 3 i dag, og så lige på min fødselsdag.

Dejlig fødselsdagsgave

Tillykke med fødselsdage og de nye tænder Lauras tre første tænder kom på blot 2 uger

Anmeld

30. december 2010

AWO

MaleneF skriver:

Tak skal du have

Nej, vi var faktisk utrolig overraskede over han havde fået nummer tre tand, for vi har ikke haft set det eller lagt mærke til det på nogen måde! Han tager det så ufattelig flot med de tænder, det er rigtig dejligt Han bliver lidt pjevset, men han er også småforkølet samtidig, så det svært at sige hvad han er pjevset over

Årh stakkel.. Hvordan tager hun det med tanden, er det skrig eller?

Skønt!!

Ja, den nat vågnede hun flere gange og var helt utrøstelig.  Og så har hun sovet rigtig uroligt i ugerne op til, så det har nok også været tanden, der drillede. Pyh, jeg håber godt nok ikke, den næste bliver lige så hård..

Anmeld

30. december 2010

Tulle28

Ja det gør det altså! Min datter fik nr. 3 for et par uger siden og der er 3 (TRE!!) mere på vej i overmunden. Pyyyyyh...

Anmeld

30. december 2010

M.O.A.R.

Baagøe skriver:

Tillykke med fødselsdage og de nye tænder Lauras tre første tænder kom på blot 2 uger

Tak skal du have

Hold da op hvor er der altså fart på de små

Anmeld

30. december 2010

M.O.A.R.

Anke skriver:

Skønt!!

Ja, den nat vågnede hun flere gange og var helt utrøstelig.  Og så har hun sovet rigtig uroligt i ugerne op til, så det har nok også været tanden, der drillede. Pyh, jeg håber godt nok ikke, den næste bliver lige så hård..

Lille pus dog..

Håber heller ikke næste bliver slemme for hende!

Anmeld

30. december 2010

M.O.A.R.

Tulle28 skriver:

Ja det gør det altså! Min datter fik nr. 3 for et par uger siden og der er 3 (TRE!!) mere på vej i overmunden. Pyyyyyh...

TRE!!!??

Hold da fest der er fart på!

Anmeld

31. december 2010

Pige2009

MaleneF skriver:

Tak skal du have

Hold da op hvor er der altså fart på de små

Jeps. Men så er det da ovre. Her i Julen har hun fået 2 tænder på 5 dage, og der er 2 kindtænder mere på vej. De er temmelig drøje...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.